همسران شهدای مدافع حرم، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی + تصاویر

مراسم بزرگداشت شهدای اخیر اغتشاشات تهران به میزبانی همسران شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ - 12November 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم یادبود و پاسداشت شهدای اغتشاشات اخیر به میزبانی همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

همسران شهدای مدافع حرم، پای آرمان‌های انقلاب+ تصاویر

عزت الله تالارپشتی، فاطمه قاسمپور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و احمد قادری رئیس سازمان بهزیستی از مهمانان این مراسم بودند.

در این مراسم بیانیه همسران شهدا پیرامون اغتشاشات اخیر توسط همسر شهید رضا کارگربرزی قرائت شد.
در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین و عباده الصالحین

پای آرمان‌های امام، انقلاب و و لایت تا پای جان ایستاده‌ایم و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

مردم عزیز و شریف ایران

که در همه شرایط و فراز و نشیب‌ها پای آرمان‌های حقیقی امام ایستاده‌اید، این بار هم در فتنه‌ای چند وجهی و ترکیبی بصیرت و درایت خود را نشان دادید که رحمت الهی بر شما باد. علیرغم سختی‌ها و فشار‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی که توسط ایادی استکبار تحمیل شد، با شناخت درستِ فضای فتنه و عدم همراهی با کسانی که در پوشش شعار "زن زندگی آزادی" برنامه تجزیه کشور عزیزمان را طراحی کرده بودند، ناکام گذاشتید. کشور عزیزی که با خون صد‌ها هزار شهید آرمان‌هایش را زنده نگه داشته است. دشمن همه توان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی خود را به میدان آورده است، اقوام و مذاهب را که دلبسته نظام هستند علیه نظام تحریک کند تا انسجام و وحدت ملت را بشکند.

میلیارد‌ها دلار برای خراب‌کاری در کشور، انحراف در اعتقادات و باور‌ها هزینه کردند، پیچیده‌ترین روش‌های عملیات روانی، جنگ اطلاعاتی و امنیتی را با بهره‌گیری از تمام رسانه‌ها و گروه‌های معارض و معاند به کار بستند تا یَدِ واحده‌ی ملت را بشکنند، ولی عدم همراهی با این فتنه‌گران ضربه سنگینی بر پیکره طراحان این فتنه وارد ساخت. البته در این بین، اقلیتی فریبِ این هجمه سنگین را خورده و با دشمن همراه شدند و ان‌شاءالله با آگاه‌سازی و روشن‌گری خواهند فهمید که با چه جرثومه‌هایی همراه شده بودند. تجمعات خارج از کشور (علیرغم تمام تبلیغات و هزینه‌های میلیاردی سعودی و پشتیبانی رسانه‌ای انگلیس و آمریکا) هم در اقلیت برگزار شد که نمایش گوشه‌ای از برنامه شوم براندازان را به نمایش گذاشت. کسانی که حتی در یک جمع محدود هم حاضر به تحمل همدیگر نیستند؛ برای تجزیه کشور و نابودی دستاورد‌های انقلاب دور هم جمع شدند.

ملت شهید پرور ایران اسلامی

شهدای ما در راه دفاع از نظام و انقلاب، کیان، شرف، تمامیت ارضی و استقلال میهن عزیزمان جان خود را فدا کردند... طوُبی لَهُم
شهدای ما جان خود را فدای همه مردم نمودند فارغ از این که چه دین و گرایش و تفکری دارند. برای آن‌ها اسلام عزیز مهم بود. برایشان مهم بود که پای داعش به کشور باز نشود. برای آن‌ها مهم بود که آرامش و امنیت مردم به هم نخورد. اما امروز عده‌ای اراذل و اجیر شده دشمن با رفتار همان داعشی‌ها حافظان امنیت مردم را به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت می‌رسانند. می‌خواهند مانند داعش و با تکرار رفتار داعشیان در دل مردم و حافظان امنیت ترس ایجاد کنند. کاری که در سوریه و عراق کردند. ولی یادشان رفته که رزمندگان ما جمجمه‌هایشان را به خدا سپرده و مانند کوه استوار در مقابل دژخیم پلید ایستاده‌اند. در شام و عراق نتوانستند. یقین بدانید که در ایران قدرتمند نیز محکوم به هلاکت هستند.

هموطنان غیور و عزیز

دشمن از پروژه اغتشاش و ایجاد بدنه اجتماعی برای براندازی هنوز مأیوس نشده و بعد از شکست در پروژه اجتماعی حالا فشار اقتصادی را در دستور کار قرار داده تا بتواند برای اغتشاشات خود بدنه اجتماعی و همراهی مردمی دست و پا کند و طبق فرمول اجرا شده، با اردوکشی‌های خیابانی و کشته‌سازی کار خود را پیش ببرد. اعلام فراخوان‌های اعتصابات عمومی در فضای مجازی، تهدید کسب و کار‌های مجازی و حقیقی، تهدید کسبه و تبلیغ تحریم کالا‌ها و کسب و کار‌های ایرانی در همین راستا ست. تحریم بیرونی جواب نداد حالا با فشار و عملیات رسانه‌ای و روانی می‌خواهند از درون ما را تحریم کنند. در این مرحله هم موفق نخواهند شد به توفیق الهی و آگاهی همه آحاد مردم عزیز...

توجه به کلام راهبردی سید شهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی کلید راهگشای خنثی سازی فتنه امروز است: حاج قاسم عزیز میگفت:

«مهمترین مولفه در وحدت، وحدت حول دشمن است. نمی‌شود در یک نبردی که وجود دارد بین دشمنان ما و بین دشمنان عالَم اسلامی و بین ملت ایران و بین عزت ایران دو صدا وجود داشته باشد یک عده دشمن را دوست بدانند، به وعده‌های کاذب دشمن دل ببندند. این دو صدایی، این که کسی در جایگاهی بخواهد دشمن را دوست‌نما کند این خیانت است»

آری دشمن برای ایجاد تفرقه و بر هم خوردن وحدت، همه توان خود را به میدان آورده، چشم طمع به سرمایه‌های اجتماعی میهن عزیزمان دوخته تا از طریق ارعاب، تهدید، تطمیع، فریب و دروغ، با اشراف به علاقه مردم به این سرمایه‌های اجتماعی‌شان اعم از ورزشکار، هنرمند، فرهنگی، دانشگاهی و رسانه‌ای و سوءاستفاده از این علاقه دوطرفه، بخشی از بدنه جامعه را از نظام جدا کنند. البته خوب می‌دانند که قاطبه جامعه ورزشی، علمی، هنری و فرهنگی کشور با آن‌ها همراه نبوده و نیستند، ولی دست از طمع بر نخواهند داشت. استقامت این کشور عزیز و ایستادگی آن‌ها نیز ستودنی است. آن‌ها هم که فریب خورده یا با دشمن همراهی کردند با کنار رفتن غبار فتنه به دامان پر مهر جمهوری اسلامی باز خواهند گشت. آن قلیل افرادی هم که افسار خود را در دستان شیطان بزرگ داده اند مطمئن باشند در برابرشان سکوت نکرده و خیانت‌شان را فراموش نخواهیم کرد.

آقایان مسئول دولتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی

حق مردم فهیم و عزیز ایران اسلامی خیلی بیشتر از این وضع کنونی است. پای آرمان امام و انقلاب بایستید و ذره‌ای عقب نشینی نکنید. امروز اقتصاد و فرهنگ مهمترین مشکلات کشور است. با تلاش شبانه روزی خود روحیه امید را در مردم زنده‌تر کنید. در فتنه وظایف شما سنگین‌تر است، برای مردم اعتمادسازی کنید. در بین مردم حاضر شوید، اعتراضات به حق مردم را بی واسطه بشنوید. بدانید اگر از مردم فاصله بگیرید آن‌ها هم از شما فاصله خواهند گرفت. خدمت به این مردم شریف توفیق الهی است برای شما و کوتاهی و کم کاری و بی تدبیری خیانتی نابخشودنی است.

مسئولین محترم قضایی

یکی از رکن‌های مهم امیدآفرینی در جامعه شما هستید. با مفسدان اقتصادی در همه سطوح برخورد محکم و شدید داشته باشید و اقدامات خود را سریع، دقیق و موثر به مردم اطلاع‌رسانی کنید، با قاتلین شهدای امنیت، اغتشاش‌گران و اوباشی که این روز‌ها امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند برخورد جدی و بدون مماشات داشته باشید. با شایعه افکنان و دروغ‌پردازان رسانه‌ای که روان مردم را پریشان و مکدر کرده‌اند برخورد کنید. قطعا حساب فریب‌خوردگان از این اوباش جداست.

مسئولین محترم نظامی، انتظامی و امنیتی

در این ایام وظیفه و بار سنگینی بر روی دوش شماست، اجرتان هم مضاعف خواهد بود ان‌شاءلله. شهید می‌دهید، تهمت می‌شنوید، ولی ایمان و اراده‌تان قوی باشد که دست امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف بالای سر شماست. به دشمن در داخل و خارج از میهن اسلامی امان ندهید، فرصت و اجازه برنامه‌ریزی و طراحی و اجرای عملیات ندهید، با دشمن مسلح برخورد غلیظ و شدید داشته باشید. مردم چشم امیدشان به اقتدار و اشراف شما در برابر دشمن است.

در پایان:

ما همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت، همانند سایر خانواده‌های معظم شهدا با تأسی به وصایای شهدای‌مان و حاج قاسم عزیز، خود را در صف اول دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم، دست از آرمان و راه و مرام شهدا بر نخواهیم داشت و به دشمنان این ملت می‌گوئیم که خواب بازگشت و سلطه مجدد شما بر میهن اسلامی خوابی پریشان و تعبیر ناشدنی است.

بدانید دوران بزن در رویی تمام شده و منتظر سیلی محکم از جانب ملت ایران باشید.

والعاقبه اللمتقین
همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت
موسسه حضرت رباب (س)

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها