مقاومت فلسطین: عملیات امروز پاسخ به سران افراطی رژیم اسرائیل بود

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه عملیات قهرمانانه با سلاح سرد امروز (سه‌شنبه) در شهرک صهیونیست نشین «آرایل» در منطقه سلفیت در کرانه باختری رود اردن را تبریک گفتند و آن را پاسخی به تهدید‌های سران جناح راست افراطی رژیم صهیونیستی دانستند.
کد خبر: ۵۵۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 15November 2022

مقاومت فلسطین: عملیات امروز پاسخ به سران افراطی رژیم اسرائیل بود

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این باره اظهار داشت: این عملیات بخشی از واکنش بزرگ مردم ما به تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر است که آخرین مورد آن ترور «فله مسالمه» در روز گذشته و تخریب روستای العراقیب و ام الحیران بود.

وی افزود: جوان مبارز فلسطینی بار دیگر رژیم اشغالگر صهیونیست را با انجام عملیات شهادت طلبانه در شهرک آریل که کانون تروریسم صهیونیستی در کرانه باختری است، غافلگیر کرد.

وی ادامه داد: این عملیات تاییدی بر تداوم انتفاضه جوانان در دفاع از مسجدالاقصی و در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر و ادامه مسیر انقلاب تا رسیدن به اهداف ملت فلسطین است.

جهاد اسلامی فلسطین

جنبش جهاد اسلامی نیز با تبریک این عملیات تاکید کرد که این عملیات بیانگر اراده ملت قهرمان فلسطین و توانایی مقاومت برای مقابله با صهیونیست‌ها است.

طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری در این باره اظهار داشت: «این عملیات شهادت طلبانه در داخل آریل غصب شده، بار دیگر شکنندگی این رژیم اشغال جنایتکار و نابودی سیستم امنیتی و نظامی آن را که هر روز مردم ما را به قتل می‌رساند، تأیید می‌کند».

وی ادامه داد: عملیات قهرمانانه امروز پاسخ مردم ما به مواضع و تهدیدات رهبران راست افرطی صهیونیستی است که به پیروزی خود در انتخابات ادعایی خود می‌بالند.

عزالدین همچنین بر ادامه مقاومت ملت فلسطین در مقابل اشغالگران تاکید کرد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین

«جبهه خلق برای آزادی فلسطین» نیز از این عملیات تمجید کرد و گفت که این عملیات حامل پیام جدیدی است که «اصرار مردم ما بر ادامه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر تا شکست آن و احقاق حقوق ملی ملت فلسطین» را تأیید می‌کند.

در بیانیه جبهه مردمی آمده است: این عملیات در پاسخ به سیاست اعدام‌های میدانی توسط اشغالگران و دستگاه‌های امنیتی آن علیه مردم ما انجام شد که آخرین مورد آن شهادت فله مسالمه بود که روز گذشته در نهایت خونسردی اعدام شد.

جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین

جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: عملیات قهرمانانه سلفیت پاسخی به جنایات رژیم اشغالگر و تروریسم سازمان یافته آن علیه مردم ما و سرزمین آن‌ها است.

این جبهه تاکید کرد: اراده و مقاومت مردم ما قویتر از ظلم رژیم اشغالگر، تروریسم، سیستم امنیتی و توان نظامی آن خواهد بود و مقاومت در همه اشکالش ادامه خواهد داشت و تشدید خواهد شد.

کمیته اجرایی ساف

کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) هم خواستار اجرای تصمیمات اخیر شورای مرکزی مبنی بر توقف هماهنگی امنیتی و عقب نشینی از به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر و همچنین تشکیل یک رهبری واحد ملی برای رهبری و چارچوب مبارزه ملت فلسطین شد.

جنبش حماس

پیش از این نیز عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: عملیات قهرمانانه با سلاح سرد در شهرک صهیونیست نشین «آرایل» در منطقه سلفیت نشان دهنده قدرت ملت ما در تداوم انقلاب خود و دفاع از مسجد الاقصی در مقابل تعرض‌های روزانه است.

وی گفت که عملیات قهرمانانه سلفیت نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی و دستگاه‌های امنیتی و نیرو‌های نظامی آن در به قتل رساندن روح مقاومت و مقابله با گسترش آن است.

سخنگوی حماس گفت که به جوانان انقلابی کرانه باختری که به ضربه‌های خود علیه دشمن ادامه می‌دهند و با تجاوز صهیونیست‌ها به ملت ومسجد الاقصی مقابله می‌کنند، درود می‌فرستیم.

منابع خبری رژیم صهیونیستی ظهر امروز از دو عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین "آریل" در کرانه باختری رود اردن و کشته شدن سه شهرک نشین و زخمی شدن دستکم سه نفر دیگر در جریان آن خبر دادند.

در این دو عملیات یک جوان فلسطینی شهید شد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها