نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت گرفتار شدند

گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه‌ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آن‌ها به نابلس خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 20November 2022

نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت گرفتار شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) که در کرانه باختری به ویژه نابلس فعالیت دارد، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از نیرو‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را که به بخش قدیمی شهر نابلس یورش برده بودند، در کمین گرفتار کرده است.

در پی این رخداد اشغالگران صهیونیست از چند جهت گلوله باران شده و به سمت آن‌ها نارنجک دستی پرتاب شده است.

در این بیانیه آمده است که مبارزان عرین الاسود با تاکتیک‌های مختلفی با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کنند و فرماندهان و مجاهدان خود را مخفی نگه داشته و دشمن صهیونیستی و جاسوسان آن هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارند.

این گروه از تمامی ساکنان شهر نابلس خواست از انتشار هرگونه تصویر مبارزان مقاومت در شبکه‌های اجتماعی اجتناب ورزیده و از آن‌ها عکس نگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که دوربین‌های مداربسته به شمشیری علیه مبارزان مقاومت و تعقیب و پیگرد آنان توسط دشمن تبدیل شده است.

گروه عرین الاسود بیان کرد که تا مبارزی باقی مانده باشد، به مبارزه ادامه می‌دهد.

عرین الاسود تاکید کرد که خون مبارزان مقاومت فدای خون کودکی از کودکان فلسطین و فدای عزت و کرامت همه فلسطینیان.

زخمی شدن جوان فلسطینی در بیت لحم

نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز یکشنبه به سمت خودروی جوانی فلسطینی در نزدیکی بیت لحم تیراندازی کردند که در پی آن این جوان هدف قرار گرفته و مجروح شد.

صهیونیست‌ها سه جوان دیگر را هم که همراه وی بودند، بازداشت کردند.

یورش علیه مسجدالاقصی

در تحولی دیگر، منابع فلسطینی امروز یکشنبه از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند؛ بنابراین گزارش در جریان این یورش نظامیان صهیونیست از شهرک نشینان به شدت حمایت کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار