پیام مشترک فرمانده محور عملیاتی شهید محمدزاده و فرمانده گردان هشتم امام حسین (ع) به مناسبت هفته بسیج

فرمانده محور عملیاتی شهید محمدزاده و فرمانده گردان هشتم امام حسین (ع) لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر در پیام مشترکی جهانیان را شاهد مجد و عظمت و رشد و بالندگی ایران اسلامی در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی دانستند.
کد خبر: ۵۵۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ - 22November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «علی‌اکبر فنایی» فرمانده محور عملیاتی شهید محمدزاده و سرهنگ دوم پاسدار «مهدی دلشاد» فرمانده گردان هشتم امام حسین (ع) لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر با صدرو پیام مشترکی هفته بسیج را به دلاورمردان بسیجی تبریک گفتند.

در آستانه چهل و سومین سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، جهانیان شاهد مجد و عظمت و رشد و بالندگی ایران اسلامی در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی است و این همه مرهون رهبری فرزانه و با تدبیر انقلاب به‌عنوان سکاندار و کشتیبان انقلاب، وحدت کلمه و حماسه‌آفرینی‌های توده عظیم ملت ایران اسلامی در قالب بسیج مستضعفین بوده است؛ همانان که در مدرسه عشق و در مکتب شاهدان، در کمال گمنامی، فریاد شهامت و شهادت سر داده‌اند.

همانان که جهانیان شاهد زیباترین و با شکوهترین صحنه‌های ایثار و فدارکاری از آنان در عرصه‌های دفاع ملی و توسعه و پیشرفت کشور بوده‌اند.

بسیج مهد عشق و ایثار و جوانمردی آمیخته با عطر ولایت و فاتح قله‌های عزت و افتخار کشور است و این شجره طیبه از برکات و الطاف خداوند متعال در حق ملتی است که همواره تلاش نموده در استقلال و آزادی و در زیر چتر ولایت و در مقابل استکبار باشد.

و اینک هفته بسیج در شرایطی آغاز می‌شود که ملت شریف و فهیم ایران اسلامی، در ادامه راه پر افتخار خود، مسیر رشد و تعالی را بهتر از قبل با استواری و استقامت پیموده و با تکیه بر این پشتوانه عظیم مردمی و با تأسی از نهضت عاشورایی سرور و سالار شهیدان، در مقابل هرگونه زیاده‌خواهی استکبار و استعمار و ظالمان ایستادگی نموده است و پرچم دفاع از محرومان جهان را برافراشته است.

امروز با توسعه تفکر انقلاب، مکتب بسیج نیز از محدوده جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته و به برکت آن اندیشه نوینی در منطقه و جهان در حال شکل‌گیری است و این تفکر ناب خواب را از چشمان مستکبران و زورگویان جهان ربوده است.

امروز ایران اسلامی به این نقش‌آفرینی و حضور همه بسیجیان در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی می‌بالد و بسیج نیز نشان داده که نه تنها حلال مشکلات کشور بوده و هست بلکه می‌تواند پرچمدار تعالی ایران اسلامی در منطقه و جهان نیز باشد و سابقه درخشان بسیج این ادعا را به خوبی اثبات کرده است.

بسیج نه تنها در دوران دفاع مقدس و در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها خوب درخشید بلکه در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و اقتصادی نیز خوب درخشیده است و این حماسه‌سازی‌ها و افتخارآفرینی‌ها هرگز از یاد ملت ایران و در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست.

لذا محور عملیاتی شهید محمدزاده و گردان هشتم امام حسین علیه السلام تربت جام ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، آمادگی کامل بسیجیان محور عملیاتی شهید محمدزاده و گردان هشتم امام حسین علیه السلام تربت جام جهت تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب در دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام داشته و ضمن اعلام آمادگی جهت ایستادگی در مقابل استکبار و استعمار و زیاده‌خواهی آنان، اجازه نفوذ دشمن در کشور و سازش با آمریکای جهانخوار را نمی‌دهد و خواستار هوشیاری مسئولین و متولیان امر در شرایط بعد از برجام بوده و شعار مرگ بر آمریکا را هرگز از اذهان خود محو نکرده و بر تداوم راه انقلاب و بر اصول بنیادین انقلاب تأکيد می‌نماید و تا ظهور مولایمان حضرت حجت (عج) این راه پر افتخار را در زیر چتر ولایت امر ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها