مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان:

۲۲۰ درخواست برای تدفین شهید گمنام در استان کرمان داریم

«مهدوی فرد» گفت: ۲۲۰ درخواست تدفین شهید گمنام در استان کرمان را در دست بررسی داریم و تاکنون میزبان ۳۰۱ شهید گمنام در ۱۲۵ حرم در استان هستیم.
کد خبر: ۵۵۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 22November 2022

۲۲۰ درخواست برای تدفین شهید گمنام در استان کرمان داریم

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در جلسه بررسی درخواست خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ۲۲۰ درخواست تدفین شهید گمنام در استان کرمان را در دست بررسی داریم و تاکنون میزبان ۳۰۱ شهید گمنام در ۱۲۵ حرم در استان هستیم.

وی با بیان اینکه درخواست دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در استان تایید و برای بررسی به تهران ارسال شده، اظهار امیدواری کرد امکان خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه فراهم شود.

در ادامه جلسه حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان اظهار کرد: یاد و نام شهیدان مایه‌ سربلندی و عزت است. همه وظیفه داریم شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم.

وی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه را موجب برکت و نعمت دانست و خواستار تصویب و اجرایی شدن پیشنهاد تدفین شهید گمنام در دانشگاه هایتک شد.

بعد از جلسه، شرکت کنندگان به اتفاق رئیس دانشگاه و  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ضمن بررسی نقشه دانشگاه از نقاط پیشنهادی جهت تدفین شهید گمنام بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار