سردار فدوی: با آشوبگران قاطعانه برخورد می‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حتماً با کسانی که در حوادث اخیر دست به جنایت، آشوب و تهدید زده و به اموال عمومی و اموال مردم آسیب رساندند، برخورد قاطع می‌کنیم.
کد خبر: ۵۵۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ - 23November 2022

سردار فدوی: با آشوبگران قاطعانه برخورد می‌کنیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم اصفهان درباره حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: ما به تکلیفمان عمل می‌کنیم نه به آنچه که دشمن تصور یا پیش بینی می‌کند. تکلیف ما بر مبنای آن چیزی است که فرمانده ما امر می‌کند و شرایط میدانی ایجاب می‌کند تا چگونه این تکلیف را عملیاتی کنیم.

سردار فدوی عنوان کرد: ما این دید را داریم که باید بین کسانی که در خیابان‌ها هستند تفکیک قائل شویم. در واقع باید بین گروهی که دشمنی می‌کند و این دشمنی‌ها را طراحی کرده و گروهی که تحت تاثیر قرار گرفته است و عمل جنایتکارانه و خرابکاری و تهدید نکرده تفکیک قائل شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان در برخورد با گروهی که مرتکب جنایت شده و دست به خرابکاری و تهدید می‌زند، تاکید کرد: حتما با کسانی که در حوادث اخیر دست به جنایت و آشوب و تهدید زده و به اموال عمومی و اموال مردم آسیب رساندند، برخورد قاطع می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار