فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

پیشرفت در حوزه دفاعی با خودباوری ممکن است

سردار«ریحانی» گفت: هشت سال دفاع مقدس شرایطی فراهم کرد تا با تکیه بر خود باوری و فرهنگ بسیجی به پیشرفت‌های شگرفی در حوزه دفاعی و علمی کشور دست یابیم که همین روحیه باید همچنان حفظ شود.
کد خبر: ۵۵۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 23November 2022

با خود باوری و فرهنگ بسیجی در حوزه دفاعی و علمی کشور پیشرفت داشتیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در هفتمین جشنواره جهادگران عرصه علم و فناوری که در مجتمع بعثت برگزار شد خودباوری و تفکرات را رمز موفقیت و پیشرفت امروز کشور  دانست و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس شرایطی فراهم کرد تا با تکیه بر خود باوری و فرهنگ بسیجی به پیشرفت‌های شگرفی در حوزه دفاعی و علمی کشور دست یابیم.

سردار ریحانی افزود: امروز دستاورد‌های تحسین برانگیزی داریم که دشمنان را به شدت عصبانی کرده و در تحلیل این پیشرفت سردرگم مانده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: آنچه می‌تواند کشور را در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌ها ایمن کند توجه به نیروی انسانی و پرورش نخبگان است که در این راستا نقش دانشگاهیا و آموزش و پرورش بسیار مهم و اثرگذار است. امروز دشمنان با هدف قرار دادن مراکز علمی و آموزشی به دنبال توقف چرخه تولید علم و دانش کشور هستند و بصیرت عامل مهم خنثی‌سازی توطئه‌هایشان است.

هفتمین جشنواره جهادگران عرصه علم و فناوری با حضور ۳۰۰ نفر از مبتکران و مخترعان و با هدف ترویج گفتمان علم و پژوهش برگزار شد. در این جشنواره نمایشگاهی از دستاورد‌های علم و پژوهش مخترعین به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار