نماینده ولی فقیه در کردستان:

بالاترین پرچم در کشور، علم سرخ حسینی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با تاکید بر اینکه ایران اسلامی، مملکت امام زمان (عج) است و هیچکس نمی‌تواند گزندی به آن وارد کند، گفت: بالاترین پرچم در این کشور، علم سرخ حسینی است که تا ابد سرفراز و برافراشته می‌ماند.
کد خبر: ۵۵۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ - 23November 2022

بالاترین پرچم در کشور، علم سرخ حسینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان شامگاه امشب در محفل معنوی شهدای شهر دلبران اظهار داشت: شهدا انسان های گرانقدر و بلند مرتبه‌ای بودند که رنگ عوض نکرده و با خلوص نیت به عهد خود وفادار ماندند و ما نیز باید آنان را الگوی خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی، مملکت امام زمان (عج) است و هیچکس نمی‌تواند گزندی به آن وارد کند، افزود: بالاترین پرچم در این کشور، علم سرخ حسینی است که تا ابد سرفراز و برافراشته می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به نورانیت و تقدس مجالس و محافل بزرگداشت شهدا اشاره کرد و ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا، چراغ مسیر درست زندگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به شاخص‌های شخصیتی شهیدان اشاره کرد و گفت: هر مومنی شرایط حضور در عرصه جهاد را ندارد و شهدا برگزیدگان الهی در راه جهاد و شهادت هستند.

وی، راستگویی و صداقت را از دیگر زیورهای شخصیتی شهدا برشمرد و اظهار داشت: اقامه نماز، پایبندی به جهاد، ادای خمس و زکات و وفاداری به عهد و پیمان الهی از دیگر شاخصه‌های بارز شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها