رئیس جمهور:

امروز حفظ روحیه انقلابی در کشور مهم است

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: امروز حفظ روحیه انقلابی، بسیجی، ایثار، شهادت و مسائل فرهنگی در کشور و منطقه مهم است.
کد خبر: ۵۵۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ - 24November 2022

امروز حفظ روحیه انقلابی در کشور مهم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور روز پنچشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مضاعف مدیران در مدت زمان باقی مانده از سال جاری بتوانیم گزارش خوبی به مردم اسلامشهر بدهیم، مردمان این منطقه نسبت به انقلاب اسلامی وفادارند و دلیل صدق این مدعا هم یکهزار شهیدی است که تقدیم انقلاب اسلامی کردند، جانبازانی که در این منطقه با ایثار و جانبازی شان سند افتخاری برای حفظ انقلاب اسلامی و امنیت برای کشور هستند.

وی با بیان اینکه امروز پرچم دار حفظ این روحیه ائمه جمعه، بسیجیان، عموم خانواده‌ها و مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: فرهنگ، آداب، رسوم، جوانان و داشته‌های فرهنگی ما سرمایه‌های بزرگی است.

رئیس جمهور اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخاراتی برای کشور هستند و اساس قدرت و اقتدار نظام ما هم وجود مردم و جوانانی است که حاضرند مسئولیت بپذیرند و در مقابل دشمن به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: دلیل اینکه دشمنان در این ۴۳ سالل باوجود تمام توطئه‌ها موفق نشدند به علت حضور مردم، فرهنگ، اندیشه و باور و اعتقاد مردم است.

وی تاکید کرد: باید تلاش کرد که این اندیشه و علاقه همواره باقی باشد، باید مرزبانان فرهنگی و داشته‌های فرهنگی این ملت، مراقبت و صیانت کنند و ترفند‌های دشمنان را بشناسند و در حوزه دفاع و هجوم تلاش داشته باشند تا این داشته‌ها حفظ شود.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار