نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

کار و پژوهش برای شهدا باعث نورانیت انسان می‌شود

«محمدی لائینی» گفت: کار و پژوهش برای شهدا باعث نورانیت و معطر شدن انسان می‌شود و بعد سازندگی و روایتگری آن قابل توجه است و در راستای جهاد تبیین قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ - 24November 2022

کار و پژوهش برای شهدا باعث نورانیت انسان می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در آئین رونمایی از کتاب «همکلاسی آسمانی» با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: کار و پژوهش برای شهدا باعث نورانیت و معطر شدن می‌شود و بعد سازندگی آن تأثیر تربیتی دارد و و بعد روایتگری آن نیز قابل توجه است و در راستای جهاد تبیین قرار دارد.

وی با بیان اینکه کار برای شهدا پیش از اینکه خدمت به شهدا باشد خدمت به خود انسان است و پس از آن خدمت به شهدا و آرمان شهدا محسوب می‌شود، افزود: نوجوانان امروز باید با فضای جهاد و شهادت و ایثار ساخته شوند برای اینکه فردا اگر مسئولیت گرفتند بدانند مرهون چه خون‌ها و زحماتی هستند.

محمدی لائینی با بیان اینکه این کتاب به تعداد دانش آموزان در سطح شهرستان‌ها توزیع شود، گفت: باید مسئولین آموزش و پرورش شهرستانها به دنبال خیر و بانی برای چاپ این کتاب باشند.

وی با اشاره به رشادت‌های مدافع حرم سیزده ساله در آزادسازی بوکمال که با لباس بسیجی در عملیات شرکت کرده است، گفت: از این دانش آموزان زیاد داریم که در مسیر شهید «محمد حسین فهمیده» گام برداشتند و باید قدردان آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار