فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا:

تشکیل بسیج رحمت خداوند بر امت بود

امیر «دلاور» گفت: پنجم آذر 1358 سالروز فرمان امام خمینی (ره) جهت تشکیل بسیج، روز رحمت خداوند منان بر این امت بود.
کد خبر: ۵۵۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 24November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ‌دوم ستاد «علی دلاور» فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با نخبگان دانش‌آموزی پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی کوی شهید چمران تبریز اظهار داشت: پنجم آذرماه سال 58 سالروز فرمان امام خمینی (ره) جهت تشکیل بسیج، روز رحمت خداوند منان بر این امت بود.

وی افزود: اشاره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به 20 میلیون جوان حاضر در انقلاب برای تشکیل ارتش 20 میلیونی یک تدبیر مهم و اساسی بود که ریشه در دین مبین اسلام و به‌ویژه آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» دارد که مسلمین را به آمادگی با تمام قدرت سفارش کرده است.

امیر «دلاور» خطاب به بسیجیان تاکید کرد: امروز وظیفه شما قطعا سنگین‌تر از گذشته است و باید جنگ ترکیبی را به خوبی بشناسید چراکه در جنگ ترکیبی جبهه دشمن تغییر کرده و گلوله و ترکش‌ها قابل رویت نیست.

وی ادامه داد: یکی از شاخه‌های مورد استفاده جنگ ترکیبی دشمن، فضای مجازی است که شما به‌عنوان افسران جنگ نرم باید این  فضا را با دقت و سواد رسانه‌ای و بصیرت بیش‌تر بشناسید و چراغ راه را تدابیر فرمانده معظم کل قوا بدانید. این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است و بایستی راه این شهیدان را ادامه دهیم.

امیر «دلاور» گفت: دشمن به‌دنبال بهانه‌های واهی برای تحریک گسل‌های قومیتی بوده و با قدرت تمام و استفاده از رسانه‌ها در حال انجام عملیات جنگ نرم است و بهترین راه مقابله تلاش جهادی است. به آینده خوشبین و امیدوار باشید و بدانید فتح قله سخت اما شیرین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها