جانشین بسیج دانشجویی کشور:

مدافع حرم جمهوری اسلامی باید جهاد تبیین کند

کیخا گفت: مسیر حاج قاسم را ادامه بدهیم و با جهاد تبیین مدافع حرمی به عظمت جمهوری اسلامی باشیم.
کد خبر: ۵۵۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ - 24November 2022

مدافع حرم جمهوری اسلامی باید جهاد تبیین کند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علیرضا کیخا» جانشین بسیج دانشجویی کشور در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان در محل گلزار شهدا که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: تئوری وابستگی، ملت ها را مجبور می‌کند که وابسته به ابرقدرت‌ها باشند.

وی با بیان اینکه همه ملت‌ها وابسته به دو قدرت شرق و غرب شدند و ابرقدرت به معنای واقعی کلمه آمریکا و شوروی بودند؛ تصریح کرد: امروز دانشجویان ما می‌گویند زیر بیرق وابسته نیستیم.

کیخا خاطرنشان کرد: کسانی که شعار توخالی زن؛ زندگی و آزادی را مطرح می کنند اگر کمی تفکر کنند ریشه این شعار در وابستگی است و اگر قرار باشد محقق شود چیزی جز اسارت نیست.

وی گفت: نظریه پردازان می گویند ملت ها را باید با ابزار رسانه در اختیار بگیریم و اینگونه می توانیم امپراتور دنیا بشویم اما امام راحل زیر ظلم کدخدا-رعیتی در دنیا و در کشور زد. در نظام کدخدا ـ رعیتی ناخودآگاه ملت ها تحقیر می شوند؛ کشوری که کاپیتولاسیون می نویسد باور دارد نژاد برتر نژاد آنگلوساکسن است و همه باید زیر بیرق نظام لیبرال دموکراسی باشند و در چنین نظامی هواپیمای مسافربری ما را می زنند و به خلبان مدال می دهند.

کیخا با بیان اينکه اگر بخواهیم در جهاد تبیین موفق باشیم باید تاریخ را بخوانیم افزود: این واقعیت که امکان دارد مسئولی ناکارآمد باشد و نیروی امنیتی خطا بکند، فرع و نظام اسلامی اصل است. پیروزی در جنگ تحمیلی و فتنه‌ها ثابت کرد که ما مسیر را درست رفته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار