دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق:

جهان عرب، بیت المقدس و جبهه مقاومت اسلامی امیدش به، ولی فقیه است

حجت‌الاسلام الحیدری گفت: جهان عرب، بیت المقدس و همچنین جبهه مقاومت اسلامی امیدش به، ولی فقیه است و امروز در یک جنگ احزاب قرار داریم و دشمن قصد تخریب این جایگاه را دارد.
کد خبر: ۵۵۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 24November 2022

جهان عرب، بیت المقدس و جبهه مقاومت اسلامی امیدش به، ولی فقیه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «هاشم الحیدری» دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق ظهر پنجشنبه در کنگره ملی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی که در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، اظهار داشت رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه قطعی و فوری معرفی کردند و این سابقه نداشته است که رهبر معظم انقلاب در موضوع دیگری چنین تعبیری به کار برده باشند.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق افزود: امروز شرایط سخت‌تری از جنگ با داعش و ایادی استکبار داریم چرا که رسانه‌های دشمن علیه کشور‌های ایران و عراق و برخی دیگر از کشور‌های مقاومت حملات سنگین انجام می‌دهند.

هاشم الحیدری گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا با ایجاد یک جنگ نرم به دنبال تضعیف، ولی فقیه هستند.

وی عنوان داشت: تلاش دشمنان در کشور عراق بر این امر معطوف شده است تا نگاه شیعیان به جمهوری اسلامی ایران و، ولی فقیه مثبت نباشد.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق ابراز داشت: امروز دفاع از، ولی فقیه در حقیقت دفاع از اسلام و یکی از اوجب واجبات است که باید این دفاع به صورت آشکار در رسانه‌ها صورت گیرد.

هاشم الحیدری ادامه داد: در این روز‌ها شاهد هستیم برخی افرادی که هیچ ارزشی ندارند با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای تبدیل به یک ستاره شده‌اند و تلاش می‌کنند تا اذهان مردم ایران را تخریب کنند.

جهان عرب، بیت المقدس و جبهه مقاومت اسلامی امیدش به، ولی فقیه است

وی تصریح کرد: جهان عرب، بیت المقدس و همچنین جبهه مقاومت اسلامی امیدش به، ولی فقیه است و امروز در یک جنگ احزاب قرار داریم که این شرایط در دوران صدر اسلام نیز وجود نداشته است.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق افزود: امروز در عرصه جهاد تبیین نیازمند سردار سلیمانی‌ها هستیم و برای سنگر‌های از دست رفته باید موشک‌های اعتقادی شلیک کرد چرا که دشمن در این عرصه به دنبال تغییر و تحریف واقعیت هاست.

هاشم الحیدری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین و جنگ نرم توصیه‌های بسیاری دارند که در این زمینه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم مأموریت دارند تا در این عرصه وارد میدان شوند و به وظیفه خود عمل کنند.

دشمنان بدنبال تخریب چهره جمهوری اسلامی روحانیت و جایگاه، ولی فقیه هستند

وی با اشاره به حوادث اخیر در ایران اظهار داشت: دشمنان از آمریکا تا سعودی گرد هم جمع شده اند تا جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و در این راستا تلاش می‌کنند تا جامعه از فرامین رهبری سرپیچی کنند و از طریق جنگ رسانه‌ای به دنبال تخریب چهره جمهوری اسلامی روحانیت و جایگاه، ولی فقیه هستند که در این زمینه نباید غفلت کرد و ساکت نشست.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق بیان داشت: دشمنان آنقدر جنگ رسانه‌ای به پا کردند که گویی اقتصادی در ایران وجود ندارد در حالی که وضعیت اقتصادی در کشور‌های اروپا دارای مشکلاتی بسیار است و این وضعیت ایران در برابر آنان بسیار مطلوب‌تر است.

هاشم الحیدری عنوان داشت: دشمنان از سکوت علما سو استفاده می‌کنند و در این زمینه نیاز داریم تا عالمان دین به عرصه بیایند و توطئه‌های دشمنان آن‌ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار