رئیس بنیاد مستضعفان در نشست سراسری فرماندهان بسیج بنیاد مستضعفان:

بسیجی بودن به لباس و چفیه نیست، به مرام است/ از دل این جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران، پیروزی بزرگی نصیب ما می‌شود

فتاح در نشست سراسری فرماندهان بسیج بنیاد با اشاره به اینکه بسیجی بودن به لباس و چفیه نیست، بلکه به مرام است گفت: متأسفانه برخی‌ها دلشان در این حوادث لرزید؛ ولی یقین کنید که از دل این جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ما، پیروزی بزرگی نصیبمان خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ - 24November 2022

بسیجی بودن به لباس و چفیه نیست، به مرام است/ از دل این جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران، پیروزی بزرگی نصیب ما می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سید پرویز فتاح با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: این هفته به مناسبت بسیج متبرک شده چرا که بسیج، مبارک است و به برکت بسیج این هفته متبرک شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اهمیت مرام بسیج و بسیجیان، گفت: خُلق رسول الله به گونه‌ای بود که هرکس ایشان را می‌دید مسلمان می‌شد پس بدانید که بسیجی بودن به لباس و چفیه نیست، بلکه به مرام و اخلاق و صداقت و تقوا و ایمان است. حاج قاسم یک بسیجی بود؛ مردی که اخلاقش او را به جایی رساند که امروز مزارش زیارتگاه مردم است، حتی دختران و بانوانی که شاید از نگاه ما کم حجاب هم باشند.

وی تاکید کرد: امروز وضعیت کشور را می‌بینیم؛ هرجایی که مرام بسیجی است وضع آن درست است و هرجایی که این مرام نیست، وضعیت آن به مثابه شجره خبیثه است که میوه‌اش تلخ است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه خداوند وعده داده باطل را از بین می‌برد و حق را استوار می‌کند، افزود: ایمان داشته باشیم که اگر مراممان، مرام بسیجی باشد و پای آرمان‌های انقلاب بایستیم، خداوند پیروزی را از غیب نصیب ما می‌کند و این وعده خدا است.

فتاح با ابراز تاسف نسبت به کسانی که در حوادث اخیر دل‌هاشان لرزید، افزود: متأسفانه برخی‌ها دلشان در این حوادث لرزید؛ ولی یقین کنید که از دل این جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ما، پیروزی بزرگی نصیبمان خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهید دادن، سختی کشیدن، خون دل خوردن و استقامت، بهای این پیروزی بزرگ است که خداوند خریدار این مشقت‌ها و سختی‌هاست؛ لذا خوشا به حال آنانکه دغدغه نظام دارند و ایستادگی کردند و بدا به حال آن‌ها که در جبهه دشمن قرار گرفتند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه امروز این توطئه تمام شده و دشمنان در حال دست و پا زدنند، افزود: افتخار ما این است که، ولی ما خدا است و در مقابل، دشمنانی داریم که، ولی آن‌ها شیطان است.

فتاح اضافه کرد: خوشبختانه در این فتنه دو ماهه، همه کارکنان بنیاد مستضعفان، بسیجی عمل کردند و بصیرت آن‌ها باعث شد تا بنیاد آسیب نبیند.

وی با تاکید بر ضرورت داشتن نگاه اسلامی به کارگران و کارکنان گفت: نگاه ما به کارگران و کارکنان، اعتقادی است که نشات گرفته از مسئولیت دینی ما است و همین نگاه باعث شده تا در این مدت، شاهد صعود آمار‌های تولید و صادرات باشیم.
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: کمک‌های بنیاد به مستضعفان یک برکت دیگر بود که در این ایام دستگیر ما شد و ما هر چقدر بیشتر به مستضعفان و مردم رسیدگی کنیم، خداوند این خدمات و کمک‌ها را دو چندان به ما بر می‌گرداند.

وی با بیان اینکه حضور و ظهور بسیج در همه جا یک تذکر است گفت: بسیجیان امروز وظیفه دارند، جوانانی را که ذهنشان در اسارت شبکه‌های معاند قرار گرفته، آزاد کنند و جهاد تبیین، همین کمک به جوانان و فرزندانمان است تا خدای ناکرده در دام معاندان و شبکه‌های دشمن گرفتار نشوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بدانید که سختی‌ها و مشقت‌ها، باعث می‌شود ناخالصی هایمان حذف و عیار ما بیشتر شود و این رسم خداوند است که عیار بندگانش را با سختی‌ها و فتنه‌ها ارتقاء دهد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار