معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

همسران و فرزندان موفق شهدا به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند

قاضی‌زاده‌ هاشمی گفت: معرفی خانواده‌های موفق شاهد و ایثارگر که توانسته‌اند فرزندانی شایسته و تأثیرگذار در پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی به مردم تربیت کنند، یکی از مهمترین اهداف بنیاد در این دیدارها است.
کد خبر: ۵۵۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ - 24November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سید امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (پنجشنبه) در ادامه سفر استانی به قزوین با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در منازل این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

«سید امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در دیدار با والدین شهیدان «قربانعلی» و «کاظم کوچک‌تبار» ضمن احوالپرسی از خانواده شهیدان و همچنین جانباز «اصغر آقاجانی»، اظهار داشت: خدمت شما والدین شهیدان کوچک‌تبار و جانباز بزرگوار رسیدیم تا از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خودتان و همچنین فرزندانتان در هشت سال دفاع مقدس و داماد گرانقدرتان قدردانی کنیم.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه خودمان می‌دانیم تا ضمن تجلیل از مقام والای این عزیزان، به مشکلاتشان رسیدگی کنیم.

معاون رئیس جمهور همچنین با همسر شهید «عین‌الله نظری» دیدار کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس به منظور تجلیل و تکریم از مقام والای این عزیزان یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: معرفی خانواده‌های موفق شاهد و ایثارگر که توانسته‌اند فرزندانی شایسته و تأثیرگذار در پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی به مردم تربیت کنند، یکی از مهمترین اهداف بنیاد در این دیدارها است. مادران و همسران شهدا بعد از شهادت عزیزانشان مسئولیت و مدیریت خانواده را بر عهده گرفتند و فرزندانی را تربیت کرده و تحویل جامعه دادند که امروز در اعتلای انقلاب و توسعه کشور نقش‌آفرین هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: همسر شهید «عین‌الله نظری» از بین فرزندان خود توانسته چهار فرزند پزشک تربیت کند و به جامعه تحویل دهد که این مهم بیانگر موفقیت ایشان در نحوه درست تربیت کردن فرزندانشان است. همسران موفق شهدا باید به عنوان الگوی مادران معرفی شوند تا با درس‌گیری از سیره و منش آنها بتوانند فرزندان‌ موفقی را تربیت کنند و تحویل جامعه دهند.

در ادامه، پدر شهیدان از دیدار با قاضی‌زاده هاشمی ابراز خرسندی کرد و گفت: با آمدنتان چشم و دل ما را روشن کردید، امیدواریم در مسیر خدمت‌گزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران موفق باشید.

در این دیدار همسر شهید از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزلشان ابراز خرسندی کرد و گفت: خداوند به مسئولان و کارکنان بنیاد که در خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران زحمت می‌کشند اجر و پاداش دهد و امیدوارم که در انجام وظایفشان با عنایت خداوند متعال موفق باشند.

در این دیدارها، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها