فرمانده سپاه امام رضا (ع):

حضور گسترده مردم در تشییع شهدای امنیت بیانگر پویایی راه شهیدان است

سرتیپ «غیاثی» گفت: حضورگسترده مردم در تشییع شهدای مدافع امنیت نشانگر آن است که یاد و راه شهیدان همچنان زنده است و باعث بالندگی و پویایی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ - 24November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل بسیجی مدافع امنیت شهید «حسین دانیال‌زاده» با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

سردار غیاثی در این ديدار اظهار داشت: این شهید عزیز در گروه‌های جهادی بسیار فعال بود و دغدغه‌ای جز خدمت به مردم و سربلندی اسلام و انقلاب نداشت.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم تشییع شهید دانیال‌زاده کم‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی این مراسم یک روز قبل از تشییع انجام شد و هیچ کسی تصور نمی‌کرد حضور مردم به این گستردگی باشد که این خود نشانگر آن است که یاد و راه شهیدان همچنان زنده است و باعث بالندگی و پویایی جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکيد بر اینکه اگر در مسیر شهدا باشیم با شهدا ماجور خواهیم شد، گفت: به حال شهدای بسیج غبطه می‌خوریم و آرزوی شهادت داریم اما اگر خداوند شهادت را برای ما مقدر نکند از شما می‌خواهیم دعا کنید که در راه شهدا ثابت قدم بمانیم.

در این دیدار مادر شهید حسین دانیال‌زاده با اشاره به عزم راسخ فرزند شهیدش برای دفاع از اسلام و نظام گفت: یک روز دست و پای شهید جراحت برداشته و ورم کرده بود اما با همان حال به مأموریت رفت و از من خواست تا برای اینکه به فیض شهادت نائل بشود او را دعا کنم.

پایان پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها