امام جمعه زنجان:

معترضان صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند

آیت‌الله «خاتمی» در خطبه‌های نماز جمعه زنجان گفت: معترضان صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند چرا که اغتشاشگران پرچم‌های تجزیه‌طلب‌ها را بالا می‌برند.
کد خبر: ۵۵۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 25November 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» امام جمعه زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین است؛ بسیج مستضعفین در پنجم آذر ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی، در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به مناسبت هفتم آذرماه، ادامه داد: نیروی دریایی همچون سایر نیروها در آب‌های خلیج فارس و مرزهای آبی کشور در عرصه‌ دفاع‌مقدس از کشورمان پاسداری کردند و اجازه هیچ‌گونه تعدی و تعرض به هیچ‌کس را نمی‌دهند.

وی افزود: هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت تا همه ساله حماسه‌ باشکوه دریادلان نیروی دریایی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر این نیرو گرامی داشته شود. نیروی مقتدر دریایی ارتش هم در دوران دفاع‌مقدس و هم بعد از دفاع‌مقدس همواره از خود اقتدار نشان داده است.

خاتمی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س)، عنوان کرد: ۹ آذر ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است. پرستاران و همه کادر درمان، در دوران کرونا با علم به در خطر انداختن جان خود، در خدمت مردم بودند و با این بیماری منحوس مبارزه کردند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۱۰ آذر روز مجلس شورای اسلامی و سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس توسط رضاخان ملعون است، تشریح کرد: سالروز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس از سوی مجلس شورای اسلامی با عنوان روز مجلس نام‌گذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر همه اشخاصی که در کشور هستند، همه گروه‌ها و همه نهادها به قانون خاضع شویم و قانون را محترم بشماریم هیچ اختلافی پیش نخواهد آمد، بیان کرد: اختلاف از راه قانون‌شکنی‌ها به وجود می‌آید.

خطیب نمازجمعه زنجان با بیان اینکه نقشه‌راه، فرمایشات مقام معظم رهبری است، یادآور شد: معترضان صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند چرا که اغتشاشگران پرچم‌های تجزیه‌طلب‌ها را بالا می‌برند و به مقدسات توهین می‌کنند. خوشبختانه مردم در این مسیر با بصیرت عمل کردند و از مسیر اغتشاشگران خارج شدند.

وی افزود: ایران آزاد است و این آزادی را از سال ۵۷ به دست آورد. ایران با خروج از سلطه طاغوت، آزاد شد.

امام‌جمعه زنجان با اشاره به اینکه شاخص اثبات ایران دوستی هر فرد عبارت است از اینکه مردم مایوس نشوند و امیدسازی کنیم، خاطرنشان کرد: مشکلاتی وجود دارد اما باید روحیه کار و تلاش را ترویج دهیم تا مردم با تلاش و امید بیشتر ادامه بدهند. دشمن می‌خواهد امید مردم را از بین ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار