دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ارسال ۷۳ اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد

«پیروزه» گفت: ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد که این آثار در آذر سال جاری داوری و برگزیدگان معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ - 25November 2022

«محمود پیروزه» دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، با اشاره به برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «بغض بلوط» در سال جاری، اظهار داشت: این جشنواره، مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره شعر دفاع مقدس است که با عنوان «بغض بلوط» در استان کهگیلویه و بویراحمد فراخوان داد.

پیروزه افزود: این جشنواره در محورهای «عمومی دفاع‌مقدس»، «دفاع ‌مقدس و شعر مقاومت بين‌الملل اسلامی»، «شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی»، «شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین»، «شعر دفاع مقدس و جنگ نرم»، «شعر دفاع مقدس و نقش زنان» و «شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان» برگزار شد.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراخوان این جشواره تیر امسال منتشر شد و شاعران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره تا ۲۰ آبان فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه استانی ارسال کنند.

 وی بیان کرد: در مجموع ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد که داوری این آثار در آذرماه انجام و آثار برگزیده معرفی می‌شود.

پیروزه ابراز کرد: اشعار برگزیده در جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت، علاوه بر دریافت جوایز در مرحله استانی، به بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس ارسال می‌شوند و در صورت برگزیده شدن، جوایز جداگانه‌ای به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار