استاندار آذربایجان غربی:

بسیج یک تفکر تعالی بخش برای رشد و بالندگی کشور است

در پیام «معتمدیان» به مناسبت هفته بسیج آمده است: بسیج به عنوان تفکری برگرفته از افکار و اندیشه های والا و راهگشای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، علاوه بر جانفشانی و ایثارگری در میدان دفاع و نبرد با متجاوزین؛ موجبات رشد، بالندگی و تعالی کشور در عرصه های مهم علم و دانش، عمران و آبادانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را نیز فراهم کرده است.
کد خبر: ۵۵۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ - 25November 2022

بسیج یک تفکر تعالی بخش برای رشد و بالندگی کشور است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی هفته بسیج را گرامی‌داشت.

من این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر، سالروز گرامیداشت و پاسداشت مردان و زنانی است که صادقانه و خاضعانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای حفظ، حراست و قداست انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان و بدخواهان، عاشقانه و مجدانه همچو شهیدان  همت گمارده و بحمدالله توانستند امنیت این سرزمین را به درختی سترگ و مستحکم بدل نمایند.

رهبر عزیزمان فرمودند: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت ، شجاعت ، غیرت ، استقلال و آزادگی است. بسیج به عنوان تفکری برگرفته از افکار و اندیشه های والا و راهگشای  معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که علاوه بر جانفشانی و ایثارگری در میدان دفاع و نبرد با متجاوزین، موجبات رشد، بالندگی و تعالی در عرصه های مهم علم و دانش، عمران و آبادانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را فراهم نموده به گونه ای که توسعه و پیشرفت و قرارگیری میهن اسلامی مان در زمره کشورهای برتر در منطقه و جهان مرهون و مدیون تلاش ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان است.

تجربه محرومیت زدایی و کمک به دستیابی به توسعه ای مبتنی بر عدالت گویای کارآمدی و اثرگذاری نهاد ارزشمند بسیج در تقویت خدمات رسانی به مردم بوده و امید بر این است که این رهاورد موفق بتواند افق هایی جدید در راستای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بگشاید.

اینجانب ضمن قدردانی و ارج نهادن به زحمات و تلاش های یکایک بسیجیان میدان های جهاد و تلاش برخود فرض می دانم فرارسیدن روز بسیج، این شجره طیبه را به تمامی همکاران علی الخصوص برادران و خواهران بسیجی ام در سراسر آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض کرده و امید آن دارم که با رحمت و الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالي فرجه الشريف) و تحت رهبری و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي ( مد ظله العالي) بتوانیم همچنان در مسیر اعتلای اسلام، پیشرفت و صلابت ایران عزیز بسیجی وار گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها