فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

نیروی دریایی افتخاری برای ملت و نظام اسلامی است

امیر دریادار «شفقت رودسری» با اشاره به حماسه آفرینی نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس گفت: این نیرو افتخاری برای ملت و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ - 26November 2022

نیروی دریایی افتخاری برای ملت و نظام اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج و سالروز نیروی دریایی در نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: بسیج یک تفکر است و باید در هر مسئولیتی بسیجی وار به ملت و نظام اسلامی خدمت کنیم.

وی با گرامیداشت هفتم آذر و سالروز حماسه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: در شصت و هفتمین روز دفاع مقدس که استکبار شرق و غرب با هم متحد شدند و بیش از ۴۰ کشور را برای مقابله با نظام نوپای انقلاب اسلامی متحد کردند، فرزندان ایران اسلامی در نیروی دریایی با جانفشانی، افتخاری برای ملت ایران ثبت کرده است.

امیر دریادار شفقت رودسری با اظهار اینکه طی عملیات‌های مختلف از جمله مروارید پس از ۶۷ روز اقدامی انجام شد که دارای آثار و برکات زیادی برای ملت ایران اسلامی بوده است، افزود: در این راه شهدای ارزشمندی نثار انقلاب اسلامی شده است.

این مسئول تصریح کرد: جانفشانی نیروی دریای و همکاری با نیروی هوایی قهرمان سبب شد تمامی موشک‌های زمین انداز رژیم بعث مغلوب و زمینگیر شده است.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر یاد و خاطره شهدای هفتم آذر را گرامی داشت و گفت: به دنیا فهماندیم ایرانی زیر بار ظلم نمی‌رود و امروز نظام نوپا به درختی تنومند تبدیل شده است که مقابل دنیای استکبار خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها