دفاع پرس روایت می‌کند؛

روایت سیدابراهیم از عکسِ نصفه‌ای که ابوحامد وعده شهادتشان را داده بود/ مصطفی با شهادتش عکس را کامل کرد!

سید ابراهیم عکس نصفه‌ای به ما نشان داد و گفت: "پس از انداختن این عکس، ابوحامد گفت افراد این عکس به نوبت شهید می‌شوند." بعدها هرچه به سیدابراهیم اصرار کردیم تا عکس کامل را نشانمان بدهد، دست به سرمان کرد. غافل از اینکه نفر بعد خودش بود.
کد خبر: ۵۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ - 25October 2015

روایت سیدابراهیم از عکسِ نصفه‌ای که ابوحامد وعده شهادتشان را داده بود/ مصطفی با شهادتش عکس را کامل کرد!

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، عکس زیر نشان دهنده حلقه یاران شهیدِ حاج قاسم سلیمانی است که شهید مصطفی صدرزاده به نقل از ابوحامد گفته بود: افراد حاضر در این عکس به نوبت شهید میشوند.


از راست: شهید علی سلطان مرادی (ت.ش: 23 بهمن 93)- شهید عباس عبداللهی (ت.ش: 23 بهمن 93) - شهید علیرضا توسلی (ت.ش: 9 اسفند 93) و شهید حسین بادپا (ت.ش: 31 فروردین 94) و شهید زنده سردار قاسم سلیمانی

در گفتوگویی که چند ماه پیش با شهید صدرزاده داشتیم. وی با نشان دادن بخشی از این عکس گفت: "وقتی این عکس یادگاری را با حاج قاسم انداختیم، شهید ابوحامد گفت افراد حاضر در این عکس به نوبت شهید میشوند. اکنون تعدادی از اینان شهید شدهاند که در عکس است برخی دیگر نیز در صف شهادتند."

بعدها که از او خواستیم عکس کامل را به ما بدهد، دست به سرمان کرد. غافل از اینکه فرد بعدی خودش بود و در روز تاسوعای حسینی به شهادت رسید.


اولین تصویری که پس از شهادت ابوحامد منتشر شد. آن زمان بادپا به شهادت نرسیده بود.


تصویری که شهید مصطفی صدرزاده(سید ابراهیم) را در کنار دیگر شهدای مدافع حرم نشان میدهد

پس از شهادت ابوحامد در اسفند سال گذشته، برخی از دوستان و همرزمان شهید صدرزاده به شوخی به او میگفتند این بار نوبت شما و حاج حسین بادپاست. او نیز یک بار که همراه با حاج حسین بادپا، هادی کجباف و نادر حمید بود عکسی انداخت و گفت: "افراد این عکس نیز به نوبت شهید میشوند."


از چپ: شهید حسین بادپا(ت.ش: 31 فروردین 94) - شهید هادی کجباف (ت.ش: 31 فروردین 94) - شهید نادر حمید (ت.ش: 26 مهر 94) و شهید مصطفی صدرزاده (ت.ش: 1 آبان 94).

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار