امام جمعه شهرستان آوج:

هر کس دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: هر کسی که دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است، حال می‌خواهد معلم در مدرسه، استاد در دانشگاه، پزشک در بیمارستان باشد، همه در زمره بسیجی هستند.
کد خبر: ۵۵۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ - 26November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم موسوی» امام جمعه شهرستان آوج در اجتماع بسیجیان شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری و پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آحاد مردم از بسیجیان این سرزمین هستند و این بدان معناست که هر کس دل در گرو انقلاب و نظام دارد و در صحنه‌های انقلاب حضور دارد هر چند اسمشان در سازمان بسیج نباشد اما بسیجی هستند.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: بسیجی پیشرو و محرک است و هر زمان که خط قرمز های ملت و نظام در خطر باشد، پا به میدان می‌گذارد.

وی گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است که در همه صحنه‌های انقلاب و نظام حضوری میدانی داشته است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: امروز یمن، لبنان، عراق، سوریه و کشورهای آزادیخواه از تفکر بسیج الگو گرفته و راه مبارزه با استکبار چشم انداز پیش روی آنهاست.

امام جمعه آوج ادامه داد: هر کسی که دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است، حال می‌خواهد معلم در مدرسه، استاد در دانشگاه، پزشک در بیمارستان، کسیه و بازاری و کشاورز باشد که برای کشور کار می‌کنند همه در زمره بسیجی هستند و تکلیف دارند که امام بزرگوار آن را نیز مشخص کرده اند.

وی گفت: ایمان و بصیرت مسیر حرکت بسیجی را مشخص می‌کند و این مسیر حرکت به فرموده امام راحل به سمت استکبار ستیزی است، لذا تشخیص اقدامات دشمن بسیار مهم اما آسان نیست چرا که ابهام و شبهات زیاد است و نیازمند توجه و تبیین لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها