فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:

نیمی از شهدای کشور از نهاد انقلابی بسیج هستند

سرهنگ پاسدار «توکل» گفت: بسیج اولین نهادی است که در سیل، زلزله، کرونا حضور دارد و سند محکم آن در هشت سال جنگ تحمیلی است که نیمی از شهدای کشور از نهاد انقلابی بسیج هستند.
کد خبر: ۵۵۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ - 26November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «غلامرضا توکل» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج که با حضور باشکوه بسیجیان شهرستان کازرون در میدان صبحگاه سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج اولین نهادی است که در صحنه‌های نیاز کمک به مردم در سیل، زلزله، کرونا و همه جا حضور دارد و سند محکم آن در هشت سال جنگ تحمیلی است که نیمی از شهدای کشور از نهاد انقلابی بسیج  هستند.

سرهنگ پاسدار توکل گفت: در شرایط حساس کنونی با روحیه تعقل و تفکر بسیجی و عمل جهادی می‌توان بر مشکلات ایجاد شده در کشور فایق آمد و نظام نیز نیازمند نیروهای پاک و پاک ماندن در مسئولیت‌ها است.

وی افزود: عملکرد شایسته و مطلوب بسیج باعث شده که هر مدیر و مسئول موفق در کشور را با لقب بسیجی برای جامعه معرفی کنیم.

سرهنگ توکل تاکید کرد: 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) است و صاحبان اصلی انقلاب نیز همین مستضعفین هستند و مستضعفین خود از انقلاب نگهداری می‌کنند.

وی اشاره داشت: بسیج با عزت و اقتدار و افتخار کف میدان و میدان‌دار است و امروز نیز در جنگ ترکیبی دشمنان، بسیج در کنار دیگر عنصرهای مهم امنیتی و خصوصا فراجا از نظام و انقلاب مواظبت می‌کند.

سرهنگ توکل گفت: در فتنه اخیر یک طرف انقلاب، بسیج، اسلام، انگیزه، عزت و اقتدار، زیبائی و محبت و طرف دیگر دروغ و نفرت و کینه قرار داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار