رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید فخری‌زاده در خط مقدم جبهه علمی کشور قرار داشت

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» با اشاره به نقش مؤثر شهید فخری‌زاده در ایجاد توانمندی دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور گفت: این دانشمند بزرگ در خط مقدم جبهه علمی کشور قرار داشت.
کد خبر: ۵۵۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸ - 29November 2022

شهید فخری‌زاده در خط مقدم جبهه علمی کشور قرار داشتحجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید محسن فخری‌زاده اظهار داشت: این شهید بزرگوار نمونه بارز یک مدیر جهادی، مؤمن، متعهد و متخصص بود که همواره در خط مقدم جبهه علمی کشور قرار داشت و در عرصه پیشرفت و دانش‌افزایی کشور تلاش و ممارست می‌کرد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور ادامه داد: شهید فخری‌زاده یک دانشمند بزرگ و گمنام در حوزه دانش هسته‌ای بود که شناساندن ابعاد شخصیتی‌اش برای مردم جامعه، مغفول مانده و آنچه که از او می‌بایست از خصوصیات اخلاقی‌اش ارائه می‌شد، به جهت ملاحظات امنیتی، گمنامی و اخلاص ایشان عنوان نشد. حقیقت مطلب این بود که دشمن، او را به خوبی شناخته بود و برای ترور ایشان سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود.

وی با بیان اینکه به اذعان نخست وزیر رژیم صهیونیستی شهید فخری‌زاده خواب و آرامش را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده بود، گفت: نظام سلطه و ایادی‌اش با این خیال خام که با ترور این شهید بزرگوار بر عمر رو به پایان خود چند صباحی افزوده است، دست به این اقدام شوم زدند؛ در حالی که کشور ما مملو از فرزندان غیور و ادامه‌دهندگان راه شهداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اضافه کرد: شهید فخری‌زاده در انسجام‌بخشی عناصر علمی و تشکیل هسته‌های علمی و دانشی کشور سهم قابل توجهی داشت و همچنین در ایجاد توانمندی دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور نیز نقش‌آفرین بود به طوری که  حضرت امام خامنه‌ای در وصف ایشان از واژه «عنصر علمی کم‌نظیر» استفاده کردند؛ که این وصف نورانی برای وزارت دفاع نیز افتخاری بزرگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها