امام جمعه ایلام :

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشا خدمات فراوانی برای کشور بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات زیادی در عرصه‌های مختلف در کشور بوده است.
کد خبر: ۵۵۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 27November 2022

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشا خدمات فراوانی برای کشور بوده است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت الاسلام «الله‌نور کریمی تبار» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام (امروز یکشنبه) در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه شهرستان ایلام، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات زیادی در عرصه‌های مختلف در کشور بوده است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف در سطح جامعه به ویژه برای نسل جوان، افزود: همه باید برای حفظ و تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پای کار باشیم و تا توان داریم باید در راستای تحقق جهاد تبیین پیشگام باشیم.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: برای خنثی کردن تبلیغات مسموم و سوء دشمنان نظام و انقلاب اسلامی علیه ارزش‌ها و دستاورد‌های ملت ایران، باید بیشتر کار کنیم، چراکه این توان و ظرفیت در کشور وجود دارد که تاثیر گذار باشیم همانگونه که تا کنون تاثر انقلاب اسلامی را در نقاط مختلف جهان می‌بینیم.

وی گفت: باید تلاش کرد که جوانان و نوجوانان کشور، از دستاورد‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند، باید نگاه‌ها را عوض کرد چراکه دشمن در حال فضاسازی و آلوده کردن افکار جامعه است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی هر روز در حال رشد و شکوفایی است، ابراز کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، در بخش پزشکی، پزشکان ما به کشور‌های مختلف اعزام می‌شوند و همچنین بیماران بسیاری از کشور‌ها برای دریافت خدمات پزشکی به کشورمان سفر می‌کنند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه باید ‏اقناع سازی جوانان و نوجوانان جزو اولویت‌های خانواده‌ها باشد، گفت: امروز ‏دشمن به دنبال سیاه نمایی و فضاسازی در جامعه به خصوص مهندسی افکار جوانان و نوجوانان است که نیاز به مراقبت بیشتر خانواده‌ها برای مقابله با این هجمه‌های تبلیغاتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار