به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

آغاز به کار نخستین جشنواره ملی صنایع دستی بسیج هنرمندان

مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در حافظیه برگزار شد امروز با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس و جمعی از هنرمندان استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 28November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در حافظیه برگزار شد امروز با حضور «مجید میکائیلی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس و جمعی از هنرمندان استان برگزار شد.

این جشنواره به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی فارس، بسیج هنرمندان فارس و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز با محوریت بسیج هنرمندان برپا شد.

این نمایشگاه نهم آذر در آرامگاه حافظیه دایر خواهد بود و 20 غرفه آثار صنایع‌دستی بومی فارس را به نمایش خواهند گذاشت.

کارگاه‌های تخصصی صنایع‌دستی نیز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل زندان‌های فارس در حاشیه این همایش در حافظیه برگزار می‌شود.

همچنین قرار است در روز اختتامیه این رویداد در 9 آذر از میان 20  غرفه‌ای که در این نمایشگاه دایر است و صنایع‌دستی مختلف بومی فارس را به معرض نمایش گذاشته از سه نفر تقدیر شود و برای شرکت در نمایشگاه صنایع‌دستی بین‌المللی تهران که در اسفندماه برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار