امام جمعه موقت اهواز:

قوم بختیاری دل در گرو انقلاب، اسلام و رهبری دارند

حجت الاسلام حاجتی گفت: امروز دشمن مرعوب و مقهور شما مردم عزیز و وفادار بختیاری است، شما دل در گرو انقلاب، اسلام و رهبری دارید و در برابر تهدید، تحریم و توطئه سربلند ایستاده‌اید.
کد خبر: ۵۵۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ - 28November 2022

قوم بختیاری دل در گرو انقلاب، اسلام و رهبری دارندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مراسم گرامی‌داشت شهدای عملیات تروریستی ایذه شامگاه روز گذشته (یکشنبه) در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز در این مراسم با ابراز نفرت از این جنایت تروریستی و اظهار همدردی با خانواده های معظم این شهدای مظلوم و بی گناه اظهار داشت: شهادت جمعی از مردم وفادار و مومن ایذه، باعث انسجام و وحدت اقوام مختلف خوزستان شد و این از برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده ها شهدای این جنایت تروریستی است.

وی با تجلیل از قوم باافتخار بختیاری و حضور موثر آنان در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس افزود: بختیاری‌ها حتی در زمان مشروطیت با راهنمایی علمای دین با ظلم و برقراری عدالت مبارزه کردند.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی تجزیه ایران اسلامی را هدف گذاری کرده است، شهرستان ایذه و قوم بختیاری را مظهر اتحاد و شرف ملت ایران توصیف کرد و گفت: ایذه مورد غضب دشمن قرار گرفت و با این جنایت ددمنشانه، خشم خود را از مردم بختیاری نشان داد.

امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: امروز دشمن مرعوب و مقهور شما مردم عزیز و وفادار بختیاری است، شما دل در گرو انقلاب، اسلام و رهبری دارید و در برابر تهدید، تحریم و توطئه سربلند ایستاده‌اید.

وی در ادامه کارنامه عشایر بختیاری را در طول انقلاب اسلامی بسیار درخشان توصیف کرد و افزود: جنایت تروریستی ایذه اوج درماندگی و وادادگی دشمن در برابر این مردم غیور و مومن بود. قوم بختیاری و شهدای عزیز آنان افتخار ایران اسلامی هستند و دشمن خبیث نخواهد توانست با جنایت آفرینی خللی در اراده آنان به وجود آورد.

شرکت کنندگان در مراسم گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «هیات مناالذله»، ضمن ابراز نفرت از اقدام های خصمانه جبهه استکبار جهانی به سرکردگی دولت آمریکا، همبستگی خود را با انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی آن ابراز کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها