پیام تبریک اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت هفته بسیج

تاسیس بسیج نشانه نگاه راهبردی امام خمینی (ره) بود

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ - 28November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدرو پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی و جانفشانی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است.

یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را بنا نهاد؛ این نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود.

بسیج توانمندی‌های تحسین‌برانگیز و عظیمی را از بدو تأسیس به نمایش گذاشته و به اعتراف دوست و دشمن مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است، شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته‌ای دارد که اگر شناخته شود و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد می‌تواند از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند شد و از این توانمندی‌ها در عرصه‌های سازندگی‌، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و دیگر زمینه‌ها که باید شناخته شود، استفاده نمود.

بسیج و بسیجی مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور است. بسیجی می داند ارزش های معنوی حاصل، رشادت های بی بدیل همرزمانش است و برای پاسداشت این ارزش ها همواره آماده است. دینداری، صداقت، فداکاری و مهربانی هویت یک بسیجی است. زیرا او دین را مایه سعادت دنیا و آخرت می داند هشت سال، ایستادگی و مقاومت، ایثار و فداکاری در مقابل دشمنان از افتخارات بسیج است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین، فرارسیدن هفته بسیج را به همه ملت ایران به ویژه مردم شریف شهیدپرور استان قزوین و تمامی بسیجیان سلحشور استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای همه هموطنان بسیجی سربلندی و عزت روزافزون مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار