مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

سنگر جهاد تبیین، خط مقدم جنگ ترکیبی با دشمن است

«واحد» گفت: سنگر نظام و انقلاب در جنگ ترکیبی نوین، سنگر جهاد تبیین و نبرد در این میدان است.
کد خبر: ۵۵۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 28November 2022

سنگر جهاد تبیین، خط مقدم جنگ ترکیبی با دشمن است

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون با ناامیدی از رویارویی در میدان نبرد، به جنگ نرم نوین و نیز جنگ‌های ترکیبی روی آورده‌اند و به دلیل داشتن ماهیت شیطانی، ناجوان مردانه و نامردانه دست به هر کاری می زنند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

واحد اظهار داشت: جنگ ترکیبی جنگی پیچیده و دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سایر نبردها متمایز می سازد و دفاع در این نوع نبرد، دفاعی هوشیارانه و با بصیرت و همه جانبه باید باشد.

وی افزود: در جنگ ترکیبی و ادراکی و شناختی باید شیوه دفاع متناسب با نوع هجوم باشد و کشور ما در حال حاضر مورد بمباران و هجوم وسیع رسانه ای و دروغ پراکنی و شبهه افکنی واقع شده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع به شیوه تبیین را برای مقابله با آن دستور داده اند و تعبیر جهاد برای آن به کار برده اند که باید از طرف همه آحاد جامعه به ویژه دلسوزان و خواص اجرا و اطاعت شود.

واحد ادامه داد: سنگر نظام و انقلاب در جنگ ترکیبی نوین، سنگر جهاد تبیین و نبرد در این میدان است و به کار بردن کلمه جهاد برای این نهضت روشنگری مبین اهمیت و نیز کارآمدی و تأثیرگذاری آن است و دشمن هم به این امر واقف است و در راه تضعیف این نهضت و مغفول ماندن آن با تمام توان تلاش می کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تأکید کرد: جهاد تبیین تکلیفی شرعی و ملی است و هر ایرانی برای حفظ استقلال میهن اسلامی باید در روشنگری و جهاد تبیین شرکت کند و راه شهیدان را با شرکت در جهاد تبیین ادامه دهد.

واحد در پایان گفت: دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور بر همگان پوشیده نیست و معاندین نظام با ایجاد شبهه در اذهان مردم قصد تخریب ماهیت نظام را دارند و جهاد تبیین در این تقابل، خنثی کننده نقشه شوم آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها