نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ترس دشمنان از تشکیل ایران قوی است

«زاکر» گفت: دشمن برای اینکه ایران قوی شکل نگیرد با ترور و اقدامات جنایتکارانه سعی دارد عوامل پیشرفت و توسعه کشور را که دانشمندان آن است حذف کند.
کد خبر: ۵۵۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ - 28November 2022

ترور دانشمندان ایرانی نشان از ترس دشمنان از تشکیل ایران قوی دارد

«سید سلمان زاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید «محسن فخری زاده» اظهار داشت: ترور این شهید والامقام بار دیگر جلوه‌ای از ضعف و ترس نظام سلطه از پیشرفت‌ و اقتدار ایران در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و غیره در جهان را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: دشمن برای اینکه ایران قوی شکل نگیرد و تمدن اسلامی دنیا را متحول نسازد با تحریم و اقدامات جنایتکارانه همیشه سعی کرده عوامل پیشرفت و توسعه کشور را که دانشمندان آن است با ترور حذف کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز بسیاری از نیروهای توانمند نظامی، اقتصادی و علمی کشور و یا برخی مجموعه‌هایی که الگوی مقاومت و جهاد هستند را در لیست تحریم قرار داده‌اند، دلیل آن این است که اینها در تشکیل ایران قوی و تمدن اسلامی نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به تلاش آمریکا و غرب برای ترغیب جوانان نخبه ایرانی به مهاجرت گفت: آنها با این اقدام به دنبال جبران ضعف‌های خود در عرصه‌های علمی هستند.

زاکر با اشاره به جایگاه علمی ایران در جهان، این اقتدار را مرهون مجاهدت شهدای علمی و جوانان کوشای کشورمان دانست و گفت: دشمن یقین بداند راه ‌شهدا و سایر شهیدان انقلاب اسلامی با قدرت و قوت هرچه بیشتر ادامه خواهد داشت و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت ایران و اقتدار و بالندگی نظام بوجود آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها