ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

راهیان نور بهترین رسانه برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است

سردار مرادحاجتی گفت: سفر راهیان نور بهترین رسانه برای مقابله با هجمه‌های دشمنان علیه نسل نوجوان و جوان ما است به شرطی که بتوانیم فرهنگ غنی حماسه و ایثار را به شکل‌های نوین به فرزندانمان منتقل کنیم.
کد خبر: ۵۵۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ - 28November 2022

راهیان نور بهترین رسانه برای مقابله با هجمه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه راهبردی «جهاد تبیین» به ضرورت توجه به نسل جوان تاکید کرد و اظهار داشت: در حوزه دفاع مقدس مهمترین سنگر برای جهاد تبیین، استفاده از ظرفیت راهیان نور است.

وی افزود: تحول راهبردی در برنامه های راهیان نور و تزریق نگرش جدید به جامعه دانش آموزی و دانشجویی از ضروریات محتوایی مد نظر برای ارائه به زائران سفرهای معنوی به سرزمین نور است که باید جامعه شناسانه و هنرمندانه اجرا شوند.

سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان همچنان گزینه اول و پایتخت سفرهای راهیان نور است و به همین منظور پیگیر ترمیم جاده های مواصلاتی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ایجاد فضاهای تبلیغاتی و آسفالت جاده های منتهی به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان از رئیس شورای هماهنگی و استاندار خوزستان بوده و هستیم تا بتوانیم میزبانی شایسته تری از هموطنان عزیزمان در ماه های آتی داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: سفر راهیان نور بهترین رسانه برای مقابله با هجمه های دشمنان علیه نسل نوجوان و جوان ما است به شرطی که بتوانیم فرهنگ غنی حماسه و ایثار را به شکل های نوین به فرزندان مان منتقل کنیم.

وی متذکر شد: گردشگری جنگ، افزایش سواد و بینش رسانه ای و استفاده از ظرفیت رسانه ها به خصوص فضای مجازی باید پیوست دائمی سفرهای راهیان نور باشند تا خروجی مطلوب تری در این سفرها حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار