رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید «فخری‌زاده» شخصیتی مؤثر در برابر جبهه دشمن بود

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه شهید فخری‌زاده یکی از شخصیت‌های مؤثر در جبهه رویارویی با دشمن بود، گفت: دشمن می‌دانست که شهید فخری‌زاده با تولیداتی که انجام می‌دهد می‌تواند جلوی نفوذ و تهدید او را بگیرد.
کد خبر: ۵۵۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸ - 29November 2022

شهید فخری‌زاده یکی از شخصیت‌های مؤثر در جبهه رویارویی با دشمن بودعلیرضا صحرایی/ حجت‌الاسلام و المسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که دشمنان در مقابل ما ایستاده‌اند و اگر کوتاهی کنیم، ضربه خواهیم خورد، اظهار داشت: دشمنان از هر روشی برای ضربه زدن به جبهه حق و تضعیف و نابودی آن استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: یکی از روش‌های دشمن ترور شخصیتی و پس از آن ترور شخص است؛ دشمن اول به دنبال ترور شخصیتی افراد می‌رود و با عملیات‌های روانی سعی در تخریب فرد دارد و در صورتی موفق به تخریب نشود دست به ترور شخص می‌زند‌.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: شهید فخری‌زاده یکی از شخصیت‌های مؤثر در جبهه رویارویی با دشمن بود؛ اگرچه این شهید والامقام برای مردم ما شناخته شده نبود، اما دشمن او را بهتر از دوست می‌شناخت و می‌دانست که چه کارهای اثرگذاری انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: دشمن می‌دانست که شهید فخری‌زاده با تولیداتی که انجام می‌دهد می‌تواند جلوی نفوذ و تهدید او را بگیرد.

این مقام مسول با اشاره به اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام شهید فخری‌زاده را در یک برنامه‌ می‌آورد و نقشه ترور آن را می‌کشد، گفت: دشمن امروز برنامه دارد کسانی را که در حوزه تقویت دفاعی، علمی و توان رویایی با دشمن فعالیت می‌کنند، حذف کند.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند در روز روشن دانشمند هسته‌ای ما را ترور می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار