معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی:

زنده نگهداشتن یاد شهدا بهترین جهاد تببین است

سردار «عباسی» گفت: امروز که دشمنان با تمام توان ارزش‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده‌اند، بهترین جهاد تببین زنده نگه داشتن یاد شهداست که می‌تواند ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کند.
کد خبر: ۵۵۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ - 28November 2022

زنده نگهداشتن یاد شهدا بهترین جهاد تببین استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، یادواره شهدای فراجا با حضور سردار سرتیپ دوم «کریم عباسی» معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی، جمعی از کارکنان فراجا و قشرهای مختلف مردم شامگاه دوشنبه در مسجد جوادالائمه (ع) محله بهاران مشهد برگزار شد.

 سردار عباسی در این یادواره با اشاره به این که ازخودگذشتگی و ایثار شهدا تضمین‌کننده ادامه راه انقلاب اسلامی بوده و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران ضروری است، اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا به‌عنوان یادگاران شهیدان، در قبال فداکاری آن‌ها کمترین اقدام است.

وی با اشاره به این که شهدا چراغ راه آیندگان هستند، افزود: امروز که دشمنان با تمام توان ارزش‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده‌اند، بهترین جهاد تببین زنده نگه داشتن یاد شهداست که می‌تواند ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کند.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی با تأکيد بر این که همه ایام متعلق به شهداست، تصریح کرد: بزرگداشت یاد شهدا با هدف احیای ارزش‌ها و فضیلت‌های اخلاقی همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این مقام ارشد انتظامی خانواده شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و گفت: امنیتی که در جامعه وجود دارد را مدیون خون پاک شهدا هستیم و همه باید ادامه دهنده راه و سیره شهیدان باشیم تا بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای خانواده شهدا باشیم.

عباسی خاطرنشان کرد: کارکنان فراجا با تمام توان از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع خواهند کرد و برای ما افتخاری بزرگ است که سرباز ولایت و خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم و خانواده شهدا باشیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار