نماینده ولی فقیه در سپاه:

لزوم پرهیز از انفعال در حوزه فرهنگی/ سپاه در حوزه بهداشت و درمان باید الگو باشد

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: مواظب باشیم که فضای کشور، ما را منفعل نکند؛ یعنی اگر امروز رعایت حجاب و آداب اسلامی به واسطه شرایطی که در جامعه وجود دارد، کم‌رنگ‌ شده است، ما نباید در مراکز درمانی سپاه تسلیم وضعیت فعلی جامعه شویم.
کد خبر: ۵۵۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ - 29November 2022

لزوم پرهیز از انفعال در حوزه فرهنگی/ سپاه در حوزه بهداشت و درمان باید الگو باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در هفتمین همایش سلامت و فرماندهان سپاه اظهار داشت: مواظب باشید کار خود را ارزان نفروشید؛ زیرا عملی تقرب‌آفرین است که هم حُسن فعلی و هم حُسن فاعلی داشته باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: ما باید در بهداشت و درمان به گونه‌ای رفتار کنیم که الگو باشیم؛ به عبارت دیگر، سپاه باید در اداره دانشگاه و درمانگاه‌های خود بُعد الگویی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سپاه باید به نحوی فعالیت کنند تا وزیر بهداشت به بخش کشوری اعلام کند که برای ادامه فعالیت از این مراکز درمانی سپاه الگو بگیرند؛ البته باید در مهندسی، مدیریت و سایر بخش‌ها هم الگو باشیم.

وی الزامات الگو شدن را کسب علم، خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت دانست و تأکید کرد: نوع مدیریت درمانگاه و بیمارستان و مراکز آموزشی باید به گونه‌ای باشد تا مراجعه‌کنندگان، هر دو سلامت جسمی و روح و روان را کسب کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: مواظب باشیم که فضای کشور، ما را منفعل نکند؛ یعنی اگر امروز رعایت حجاب و آداب اسلامی به واسطه شرایطی که در جامعه وجود دارد، کم‌رنگ‌ شده است، ما نباید در مراکز درمانی سپاه تسلیم وضعیت فعلی جامعه شویم؛ همچنین مواظب باشیم قبح گناه هم ریخته نشود که این را می‌توان با امر به معروف و نهی از منکر مراقبت کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار