رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوروبیابانک خبر داد؛

ایجاد اطلس شهدای شهرستان خوروبیابانک

«رشیدی» گفت: اطلس شهدای شهرستان خوروبیابانک ایجاد ‌می‌شود و هدف از اجرای اطلس شاهد را نامگذاری معابر و حفظ المان‌های شهری برای جلوگیری از تحریف شهدا است.
کد خبر: ۵۵۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 29November 2022

ایجاد اطلس شهدای شهرستان خوروبیابانکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «کاظم رشیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوروبیابانک امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به مقام والای شهدای گرانقدر اظهار داشت: امنیت موهبتی الهی است که امروز به برکت خون پاک شهدا همه از آن بهره‌مند هستیم. 

وی با بیان این که نسل امروز نیاز دارد تا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود، عنوان کرد: عزت، آزادی، استقلال ایران اسلامی مدیون خون آزاد مردانی است که جان خویش را فدا کردند تا نسل‌های مختلف در امنیت و با عزت مسیر پیشرفت و تعالی را طی کنند. باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت گیرد تا این فرهنگ غنی و ناب به جوانان و نوجوانان انتقال یابد. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوروبیابانک از همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت تقدیر کرد و افزود: هماهنگی و برنامه ریزی در جهت تهیه اطلس شاهد مهمترین محور برگزاری این نشست است و هدف از اجرای اطلس شاهد را نامگذاری معابر و حفظ المان‌های شهری جهت جلوگیری از تحریف شهدا بیان کرد.

رشیدی در پایان جلسه از ادارات شهرستان خواست در خصوص آمار و اطلاعات مورد نیاز و همچنین مکان هایی که به نام شهدا زینت بخش هست را معرفی و همکاری لازم را با فرمانداری شهرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تهیه اطلس شهدا داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها