پیرو دستور رئیس عدلیه؛

۳۴۰ زندانی اغتشاشات در تهران آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی ۳۴۰ نفر از زندانیان به‌منظور عملیاتی‌سازی دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر بهره‌مندی زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ - 29November 2022

۳۴۰ زندانی در تهران آزاد شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در پی دستور ویژه رئیس قوه قضائیه به مراجع ذیربط قضائی برای بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده که به‌دنبال پیروزی شورانگیز ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز صورت گرفت، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی ۳۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط به‌منظور عملیاتی‌سازی دستور ریاست قوه قضائیه خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در همین زمینه بیان کرد: با توجه به حسن عنایت و تدبیر ریاست معزز قوه قضائیه به‌منظور کاهش جمعیت کیفری، اقدامات لازم در جهت احصاء زندانیان واجد شرایط انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از اشخاصی که در جریان قضایا و آشوب‌های اخیر بازداشت شده بودند نیز در میان زندانیان آزاد شده قرار دارند، عنوان کرد: در نهایت طی روز‌های اخیر، ۳۴۰ نفر از زندانیان با اتخاذ تدابیر قانونی از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

القاصی با تاکید بر اینکه نگاه و رویکرد دستگاه قضائی نسبت به جرایم خشن و مخل امنیت شهروندان، قاطع و بدون اغماض خواهد بود، گفت: در کنار این موضوع، با توجه به سیاست‌های دستگاه قضائی، رأفت اسلامی همواره در مواجهه با زندانیان مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار