نگاهی به زندگی شهید «محمدی فتح آبادی»

«ابوالفضل محمدی فتح آبادی» پنجم تیر ۱۳۴۶ در روستای فتح آباد شهر هرات به دنیا آمد و سرانجام هشتم اسفند ۱۳۶۲ با سمت تک‌تیرانداز در جفیر بر اثر اصابت ترکش شهید شد.
کد خبر: ۵۵۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴ - 03December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، تاریخ هشت سال دفاع مقدس ملت ایران معطر به هزاران گل از بوستان ایثار و شهامت است؛ شهید «ابوالفضل محمدی فتح آبادی» گلی است از گلزار باغ شهدا که در شهرستان مروست روئید و عطر وجودش جبهه‌های غرب و جنوب کشور را شمیمی جان افزا بخشید.
 
زندگی نامه شهید «محمدی فتح آبادی»:

«ابوالفضل محمدی فتح آبادی» پنجم تیر ۱۳۴۶ در روستای فتح آباد شهر هرات به دنیا آمد. وی دانش آموز اول متوسطه بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام هشتم اسفند ۱۳۶۲ با سمت تک‌تیرانداز در جفیر بر اثر اصابت ترکش شهید شد. پیکر وی را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

وصیتنامه شهید:

مگر می‌شود که این کافران صدامی بر مسلمانان چیره شوند و هر کاری که می‌خواهند بکنند و هیچ کس در مقابل جنایت آن‌ها نایستد محال و زمان آن رسیده که با یورش به متجاوزین عراق نشان دهیم که قدرت دین خدا تا چه اندازه می‌باشد راستی یکی از وظایف مربوط به هر انسان این است که در مقابل تجاوز به اسلام و ناموس و دین در مقابل تجاوزگران بایستد و تا آخرین نفس آن‌ها را نابود ساخته و از کشورمان اخراج کنیم و اکنون زمان آن رسیده که نشان دهیم که قدرت تا چه حد می‌باشد.

خداوند بر ما منت نهاده است که در مقابل کفار تا آخرین نفس و تا آخرین قطه خون در راه او با دشمنان اسلام به جنگ پرداخته آن‌ها را نابود سازیم به امید به این که تمامی بندگان خدا در پی آن باشیم که اسلام را شناخته آن را گسترش داده و پرچم الله اکبر را به سراسر جهان به یاری الله و با رهبری روح الله به اهتزاز در آوریم ما آمدیم که در راه خدای جهاد کنیم و سلاح عبادت را دردست بگیریم این سلاح در اختیار ماست وپیروزی هم بدون آن برای ما حتمی نخواهد بود.

پدر جان ومادر جان امیدوارم که مرا ببخشید و من هم امیدوارم که بتوانم در راه اسلام قدمی بردارم و درخت اسلام را آبیاری بنمایم.

سخنی با تو دارم‌ای مادرم اگر می‌خواهی در آخرت نزد حضرت فاطمه (س) و زینب (س) رو سفید باشی ودر زمره زینب‌ها باشی باید صبر کنی خداوند مرا به جبهه فرستاده تا تو را امتحان کند. برادران و خواهرانم امیدوارم که ادامه دهندگان راه من باشید و مرا ببخشید و تمامی اقوام مرا سلام برسانید. نماز‌های جماعت و جمعه را هر چه باشکوه‌تر برقرار سازید و در تشییع جنازه شهدای اسلام شرکت کنید که در قیامت حق بر گردن شما دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار