معاون سیاسی استاندار همدان:

حضور شهدای گمنام در همدان یک فرصت فرهنگی است

«رضانیا» با تاکید بر اینکه حضور شهدا در سطح استان همدان یک فرصت فرهنگی بزرگ است، گفت: باید از این فرصت به طور شایسته‌ای استفاده و اقشار مختلف مردم از برکات معنوی شهدا بهره‌مند و تحت تاثیر قرار گیرند.
کد خبر: ۵۵۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ - 30November 2022

حضور شهدای گمنام در همدان یک فرصت فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی استاندار همدان در ستاد تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام استان همدان با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب باید برای شهدای دوران دفاع مقدس کار عمیق و اثرگذار صورت گیرد، اظهار داشت: شهدا ستارگان هدایت هستند و به ما نیاز ندارند، بلکه ما به آنان نیاز داریم و با الگوگیری از آنان سعادتمند می شویم.

وی با تاکید بر اینکه حضور شهدا در سطح استان همدان یک فرصت فرهنگی بزرگ است، افزود: باید از این فرصت به طور شایسته‌ای استفاده و اقشار مختلف مردم از برکات معنوی شهدا بهره‌مند و تحت تاثیر قرار گیرند.

رضانیا متذکر شد: باید شرایط را در نظر بگیریم حرف جدی و نو بزنیم، شرایط به ما می‌گوید که باید از فرصت‌ها استفاده کرد، همچنین ضروری است مردم هم پای کار بیایند و مراسم استقبال از پیکر شهدا به صورت مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع شهدا گفت: باید کاری اثر گذار صورت گیرد و در تمامی این کمیته‌ها باید جوانان و علی‌الخصوص بانوان نقش ایفا کنند و اگر قرار است یک حرکت ماندگار و اثرگذار انجام دهید باید با یک نگاه جدی، خلاقانه و نوآورانه به مسائل نگاه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار