مخالفت پارلمان کویت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت‌ها از مقاومت تاکید کردند.
کد خبر: ۵۵۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 30November 2022

مخالفت پارلمان کویت با عادی‌سازی روابط و تاکید بر حمایت از مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شهاب نیوز، همزمان با روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، ۴۲ نماینده پارلمان کویت با امضای طوماری بر مخالفت خود با عادی سازی روابط تاکید ورزیدند.

در این بیانیه ضمن اعلام مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بر لزوم حمایت از مقاومت و حامیان مقاومت تاکید شده است.

اعضای پارلمان کویت همچنین بر لزوم محاکمه جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه (کیفری بین المللی) تاکید ورزیدند.

پارلمان کویت در بیانیه خود تاکید کرده اند: در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین ما بار دیگر بر عهد و پیمان خود در راستای حمایت از جهاد و مقاومت مشروع فلسطینی‌ها تاکید ورزیده و با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر مخالفت می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: حمایت از فلسطین و جهاد و مبارزه مشروع فلسطینی‌ها تا زمان بازپس گرفتن حقوق غصب شده آنها، یکی از اصول اساسی و رسمی دولت و ملت کویت است.

اعضای پارلمان کویت در ادامه تاکید کردند: مقاومت مستمر ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و نوار غزه در کنار عملیات‌های شهادت طلبانه در اراضی ۱۹۴۸، امید به آزادی فلسطین را زنده نگه داشته است.

در پایان این طومار اعضای پارلمان کویت از کشور‌های عربی و اسلامی خواسته اند ضمن حمایت از ملت فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را بر ملاساخته و روند محاکمه آن‌ها در دادگاه‌های بین المللی را به جرم ارتکاب جنایات جنگی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها