نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

منافقین هیچ فرقی با داعش ندارند/ جوانان به دام سرویس‌های جاسوسی دشمن نمی‌افتند

حجت‌الاسلام ذاکر گفت: داعش، منافقین و گروهک‌های تجزیه‌طلب بخش کوچکی از تولیدات تروریستی نظام سلطه هستند که مردم مظلوم مسلمان را به خاک و خون می‌کشند.
کد خبر: ۵۵۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۵ - 02December 2022

داعش، منافقین و گروهک‌های تجزیه‌طلب بخش کوچکی از تولیدات تروریستی غرب است/ جوانان به دام تله سرویس‌های جاسوسی دشمن نمی‌افتندحجت‌الاسلام والمسلمین «سیدسلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل اظهار داشت: غرب در سیاست‌های خود شدیداً دچار یک پارادوکس و دوگانگی است و به همین دلیل هم، روز به روز با این شیوه سیاست‌ورزی به افول خود نزدیک‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام ذاکر تصریح کرد: معتقدم جهان غرب باید به نظریات دانشمندان عصر رنسانس خود رجوع کند بر این اساس هم بازنگری در تنظیم روابط خود با کشورهای مختلف جهان انجام دهد.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: توصیه بنده به سردمداران کشورهای غربی این است که نظریات دانشمندان علوم انسانی غربی را مطالعه کرده و در تصمیم‌گیری‌های خود از آنها بهره ببرند.

وی با بیان اینکه رجوع به وحدانیت و رجوع به دین موسی و عیسی یک ضرورت انکارناپذیر برای غرب کنونی گفت: آیا یک درصد جنایات و اقدامات ناقض حقوق بشر در کشورهای اروپایی و آمریکایی در کشورهای آسیایی هم رخ می‌دهد؟ اگر در منطقه غرب آسیا هم جنابات صورت می‌گیرد ریشه‌اش به تروریست‌هایی برمی‌گردد که مولد آمریکا و اروپا هستند.

حجت‌الاسلام ذاکر گفت: داعش، منافقین و گروهک‌های تجزیه‌طلب بخش کوچکی از تولیدات تروریستی نظام سلطه هستند که مردم مظلوم مسلمان را به خاک و خون می‌کشند.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: اسلام دین صلح، مصلحت، حکمت، دستگیری از بشریت و جلوگیری از هدر رفت عمر انسان‌هاست، آموزه‌های دین مبین اسلام و حکومت اسلامی می‌تواند کشورهای غربی را از باتلاق خودساخته‌شان نجات دهد.

وی با اشار به اینکه دول غربی با نفوذ و پولی که در سازمان ملل دارد، این نهاد بین‌المللی را هم مجبور به اعمال سیاست‌های دوگانه در قبال کشورهای غربی کرده است، گفت: بنده به عنوان وکیل ملت ایران معتقدم که جوانان این مروز و بوم به دام سرویس‌های جاسوسی دشمنان نمی‌افتند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها