مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

خادمان شهدا مجاهدان راه خدا هستند

سردار «ملکی» با بیان اینکه خدمت به شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: خادمان شهدا مجاهدان راه خدا هستند.
کد خبر: ۵۵۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 30November 2022

خادمان شهدا مجاهدان راه خدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و بیان اینکه خدمت به شهدا نعمت الهی است و کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: خادمان شهدا مجاهدان راه خدا هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید افق برنامه‌ها و مأموریت‌های خود را با گفتمان انقلاب اسلامی و شهدا پیوند بدهند، افزود: همه ما وظیفه داریم در راستای اهداف و ارزش‌های نظام تلاش کنیم در مسیری که ائمه اطهار و بزرگان دین و شهدا برای ما ترسیم کردند گام برداریم.

سردار ملکی با اشاره به مأموریت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در راستای ترویج و نشر فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه گفت: ساخت یادمان‌های شهدای گمنام و تدوین کتاب دفاع مقدس از جمله مأموریت‌هاست و نقش شهرستان‌های استان در دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

این مسئول به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اشاره و بیان کرد: این مرکز در حاشیه رودخانه تجن مکانی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ترویج و نشر آثار و اندیشه‌های شهدا به نسل‌های امروز و آینده کشور است.

در این جلسه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سوادکوه شمالی از خدمات شایسته «لطف الله اسدی» تکریم به عمل آمد و «علیرضا آریایی‌نژاد» به عنوان مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها