پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت روز پرستار؛

روز «پرستار» فرصت مغتنمی برای قدردانی از خدمات و ایثار اين قشر خدوم است

«حبیبی» به‌ مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 30November 2022

روز «پرستار» فرصت مغتنمی برای قدردانی از خدمات و ایثار اين قشر خدوم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر و از زحمات پرستاران و کادر درمان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقویم کشومان، «پنجم جمادی الاولی» سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بنام روز پرستار نامگذاری شده است. آن بانوی بزرگ دشت کربلا؛ با صبر و بردباری و اقتدار و شهامت بی‌نظیر در کنار امام سجاد (ع)، رسالت خطیر تبیین نهضت عاشورا و انتقال آن به نسل‌های بعدی را بر دوش گرفت و با سربلندی آن را به سرانجام رساند.

از این رو نامگذاری چنین روز خجسته و فرخنده‌ای بنام روز پرستار، مایه فخر و مباهات جامعه شریف پرستاران، بیانگر اهمیت و جایگاه حرفه مقدس و ارزشمند پرستاری و فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت‌های این قشر خدوم، قانع و نجیب به‌ویژه در دوران سخت بیماری کرونا است.

ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب سلام الله علی‌ها به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف در استان گیلان تشکر و قدردانی نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها