رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

همکاری ۳۵۰۰ گروه جهادی بسیجی در ساخت مسکن مددجویان

سردار زهرایی گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در کشور برای ساخت مسکن مددجویان با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰ - 01December 2022

همکاری ۳۵۰۰ گروه جهادی بسیجی در ساخت مسکن مددجویانسردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی برای احداث مسکن مددجویان کمیته امداد، اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در کشور برای ساخت مسکن مددجویان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش می‌کنند. در این طرح، گروه های جهادی طلاب، دانشجویان، محلات و... مشارکت دارند.

سردار زهرایی افزود: طرح ساخت مسکن مددجویی از ابتدای سال گذشته آغاز شده و تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تأکید کرد: گروه‌های جهادی بسیج در احداث، تکمیل و مرمت مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مشارکت دارند.

وی با بیان آمار احداث مسکن مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: قرار است در کنار کمیته امداد ۴۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان این نهاد مردمی در روستاها احداث شود.

سردار زهرایی همچنین از همکاری برای ساخت مسکن مددجویان شهری نیز گفت و خاطرنشان کرد: قرار است ۶۰ هزار واحد مسکن مددجویان شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان کمیته امداد ساخته شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار