معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع:

فرهنگ ایثار در عرصه‌های مختلف برای کشور بسیار موثر بوده است

دریادار «خواجه امیری» در مراسم گرامیداشت روز پرستار و تقدیر از پرستاران نمونه بیمارستان شهید چمران گفت: فرهنگ ایثار در عرصه‌های مختلف برای کشور بسیار موثر بوده است.
کد خبر: ۵۵۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 30November 2022

فرهنگ ایثار در عرصه‌های مختلف برای کشور بسیار موثر بوده است / ایثارگری‌های پرستاران را در عرصه‌های مختلف فراموش نمی‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «مهدی خواجه امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و تقدیر از پرستاران نمونه بیمارستان شهید دکتر چمران با تبریک این روز و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عرصه سلامت اظهار داشت: ایثار در کربلا از بارزترین مفاهیم عاشورایی است و سالروز میلاد درخشان‌ترین نماد ایثار یعنی حضرت زینب کبری (س) روز نام گرفته است؛ چرا که شما پرستاران عزیز با ازخودگذشتگی و با تلاش بی وقفه به بیماران و خلق خدا خدمت می‌کنید.

وی ادامه داد: ازخودگذشتگی حضرت زینب (س) و صحنه‌های زیبای دیگری که هر کدام الفبای ایثار بوده، باعث شد روز ولادت این اسوه صبر و شهامت به درستی و به نام روز پرستار نام‌گذاری شود.

دریادار خواجه امیری با بیان اینکه فرهنگ ایثار در عرصه‌های مختلف برای کشور بسیار موثر بوده است، گفت: در زمان جنگ تحمیلی شاهد ایثارگری‌های کادر درمان بودیم که پزشکان و پرستاران زیر گلوله توپ و گلوله بودند و در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا کادر درمان و پرستاران عزیز کشورمان با ایثار و فداکاری خدمات زیادی به بیماران انجام دادند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع خاطرنشان کرد: شما پرستاران عزیز در غم مستمندان و محرومان، دردمندان و گرفتاران همدرد و شریک هستید و بدانید ایثار و فداکاری شما اجر و ثواب الهی بی شماری داشته و ماندگار است و همه ملت ایران و همه ما قدردان زحمات شما پرستاران هستیم.

انتهای پیام/933

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار