رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

قدر ولایت و بسیجی بودن را بدانیم/ شکست دشمن در جنگ اراده‌ها

سردار زهرایی گفت: ما باید جای خود را در تاریخ مشخص کنیم و قدر ولایت، بسیجی بودن و توفیق خدمت‌رسانی به دیگران را بدانیم.
کد خبر: ۵۵۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 01December 2022

قدر ولایت و بسیجی بودن را بدانیم/ شکست دشمن در جنگ اراده‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ظهر امروز (پنج‌شنبه) در اجتماع ۱۰ هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی فارس که با حضور فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار داشت: دشمن و استکبار هم در جنگ گرم، هم جنگ فرهنگی و هم اقتصادی شکست خورده است.

سردار زهرایی با بیان اینکه دشمنان این سرزمین امروز هم در جنگ ترکیبی با همه عوامل و دستگاه‌ها و ابزاری که در دست داشته و زیست مجازی را در فضای حقیقی جست و جو می‌کند، شکست خواهد خورد، افزود: این نبرد تمدنی، جنگ اراده و با اراده‌هاست، جنگ دلدادگی و وارستگی است و دشمن را در این جنگ هم شکست خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: هرچه دشمن می‌خواهد و تلاش می‌کند که مردم را به سمت ناامیدی سوق دهد، این مردم با فعالیت و استفاده از همه ظرفیت‌ها، فرصت ایجاد کرده و امیدوارتر به پیش می‌رود.

سردار زهرایی با بیان اینکه شرکت کنندگان در اجتماع امروز، سردمداران و فعالان اقتصاد مقاومتی هستند، این فعالیت‌ها را نمونه‌ای از اقدامات فرزندان ولایت دانست و گفت: هم در کیفیت، هم کمیت و هم در سرعت، خدمت‌رسان مردم هستیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و قدر ولایت، بسیجی بودن، و قدر توفیق خدمت‌رسانی به دیگران را بدانیم و با پیوند‌های اجتماعی قوی برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم.

سردار زهرایی گفت: خواهران به تاسی از زینب کبری (س) و برادران ما به تاسی از حضرت عباس (ع) نوای لبیک یا خامنه‌ای سر می‌دهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها