جهیزیه‌های اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به زوج‌های جنوب کرمان تقدیم شد

۴۲ سری جهیزیه اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان در جنوب کرمان تقدیم شد.
کد خبر: ۵۵۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 01December 2022

جهیزیه های اهدایی رهبری به زوج های جنوب کرمان اعطا شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، طی مراسم پیوند فاطمی ۴۲ سری جهیزیه اهدایی از سوی مقام رهبر معظم انقلاب اسلامی به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و سپاه ثارالله استان کرمان به زوج‌های جوان در جنوب کرمان تقدیم شد و در قالب این جشن،  ۴۲ زوج جوان جنوب کرمانی راهی خانه بخت شدند.

سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم این منطقه شاید کمتر از بعضی مزایا برخوردار شده‌اند؛ اما هنوز به نظام جمهوری اسلامی ایران، ناموس، مردم و کشورشان تعلق خاطر دارند و اغتشاشگرانِ داعش صفت حق ندارند نگاه چپ به شما مردم کنند و قطعا نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی دست اخلالگران را می‌شکنند.

وی افزود: یکی از محبوب‌ترین کار‌ها نزد خداوند متعال، امر ازدواج است که امروزه به دلیل برخی مسائل مادی و کم ارزش، جوانان به ازدواج که سنت الهی است، تن نمی‌دهند و شما ثابت کردید با حداقل‌ها می‌شود زندگی را آغاز کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فعالیت‌های سازندگی و محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در کشور بیان داشت: این قرارگاه، علاوه بر احداث پروژه‌های بزرگ عمرانی در کشور، در زمینه محرومیت زدایی، آبرسانی، کمک حمایتی، معیشتی، تحصیلی و جهیزیه نیز به مردم خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها