فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا:

«تفکر بسیجی» راهکار حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی است

امیر حاجیلو گفت: امروز «تفکر بسیجی» راهکار حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ما هست و بنده خواستار تقویت هر چه بیشتر پایگاه‌های کوی‌های سازمانی و تمرکز بر تربیت و تعالی و تزکیه از سنین پنج سالگی و تقویت تفکر بسیجی در کوی‌های سازمانی ارتش هستم.
کد خبر: ۵۵۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 01December 2022

هراس دشمنان از جمهوری اسلامی ایران وجود تفکر بسیجی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا ظهر امروز (پنج‌شنبه) در جمع کارکنان پایور این قرارگاه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج کوی‌های سازمانی ارتش در ارومیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش‌های قرآنی و اسلامی و سیره نبی مکرم اسلام (ص) توانست خط بطلانی بر عقاید انحرافی مکاتب شرق و غرب عالم بکشد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از اول پیروزی این انقلاب مردمی از همه ابزار و توان خود برای ضربه زدن به این نظام استفاده کرده‌اند.

امیر حاجیلو با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فرهنگ انتظار و مهدویت را در دنیای اسلام احیا کرد، افزود: اراده خداوند فوق همه اراده‌هاست و خداوند اراده کرده است که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل شود و اگر این اراده الهی نبود، این حجم گسترده تهدیدات و حملات علیه این نظام مقدس کارگر واقع می‌شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا با اشاره به کارکرد نیرو‌های مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام کارکرد نیرو‌های مسلح و مخصوصاً بسیج مردمی تحت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) جامعه‌ سازی و زمینه‌ سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا اظهار داشت: نظام سلطه با آنهمه ادعای ابرقدرتی خود از قدرت نظامی و معنوی جمهوری اسلامی ایران هراس دارد یکی از ارکان مهم این قدرت تفکر بسیجی است.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند منافقانه در بین نیرو‌های مسلح تفرقه ایجاد کنند، ولی باید بدانند که دست ارتش در دست سپاه پاسداران و مجموعه نیرو‌های مسلح اعم از فراجا، وزارت اطلاعات سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران ید واحده هستند، و امروز ارتش ولایت مدار در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت‌گزار مردم هست؛ و در یک صف در برابر هجمه‌های سنگین نرم و سخت دشمنان داخلی و خارجی بنیان مرصوص هستند.

امیر حاجیلو افزود: امروز «تفکر بسیجی» راهکار حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ما هست و بنده خواستار تقویت هر چه بیشتر پایگاه‌های کوی‌های سازمانی و تمرکز بر تربیت و تعالی و تزکیه از سنین پنج سالگی و تقویت تفکر بسیجی در کوی‌های سازمانی ارتش هستم و حمایت کامل معنوی و مادی از توسعه توانمندی‌های تجهیزاتی نیروی انسانی خود را از این قضیه اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار