فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا:

خانواده اساس تشکیل یک جامعه سالم است/ اجرای طرح پیوندهای آسمانی در قرارگاه شمالغرب نزاجا

امیر سرتیپ «حاجیلو» خانواده را اساس تشکیل یک جامعه سالم عنوان کرد و گفت: اجرای طرح « پیوندهای آسمانی و ازدواج آسان» در نیروی زمینی ارتش گامی در جهت فرهنگسازی این امر مقدس در بین سربازان، کارکنان پایور و فرزندان شاغلین جوان است.
کد خبر: ۵۵۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 02December 2022

خانواده اساس تشکیل یک جامعه سالم است/ اجرای طرح پیوندهای آسمانی در قرارگاه شمالغرب نزاجاامیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، به فرازی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت مسئله خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: معظم‌له بارها از خانواده به عنوان تنگه احد نظام یاد کردند و مسأله ازدواج و تشکیل خانواده را اساس تشکیل یک جامعه سالم دانسته‌اند.

وی گفت: بر همین اساس بنا به تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش طرح «پیوندهای آسمانی» در راستای تحقق ازدواج آسان در بین کارکنان جوان، فرزندان شاغلین و سربازان وظیفه در نظر گرفته شد و امسال دومین دوره برگزاری این طرح در قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا برای 60نفر از کارکنان وظیفه اجرا و به دو نفر از زوج های با حجاب برتر هدیه ویژه اعطا شد.

امیر حاجیلو در خصوص تسهیلات درنظر گرفته شده به کارکنان مشمول این طرح افزود: تسهیلات شامل 20 میلیون هدیه بلاعوض و  تهیه 4 قلم کالای  ‌اساسی از جمله یخجال، فرش، تلوزیون و جاروبرقی و همچنین حمایت های ویژه در خصوص واگذاری منازل سازمانی در حد توان به زوج های جوان است.

وی اظهار داشت: ما سعی کرده ایم برای سربازانی که در دوران سربازی نسبت به این امر مقدس اقدام کنند نیز شرایطی را فراهم کنیم تا کمک حال آنان چه در بحث مادی و چه در بعد معنوی باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا عمده موانع ازدواج را امروز در جامعه تجمل گرایی، تشریفات و برخی رسوم و فرهنگ های غلط عنوان کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری از جوانان به عنوان پرچمداران امید گام دوم انقلاب یاد کرده اند وظیفه ما و مسئولین امر نیز این است که در حوزه تشکیل خانواده و فراهم کردن زمینه های ازدواج قدم های عملیاتی برداریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار