نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروی دریایی مظهر رشد و تبلور خودباوری است

آیت الله «محمدی لائینی» با گرامیداشت هفته نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی مظهر رشد و فناوری و پیشرفت و تبلور خودباوری است.
کد خبر: ۵۵۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 02December 2022

ملت با غیرت ایران به آمریکا باج نمی‌دهد/ لزوم تسهیل صادراتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری با تأکید و توصیه بر تقوا اظهار داشت: تقوا در رفتار برای اهل بیت موجب زینت خواهد بود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت جهاد و رشادت و رزم و ایثار مجاهدان در طول تاریخ پیروز شده است و باید بدانیم از تبار نورانی برخوردار هستیم و قدر و قیمت خود را بشناسیم و از مسیر منحرف نشویم.

محمدی لائینی با گرامیداشت روز جهانی معلولان بیان کرد: جامعه معلولان جامعه مظلوم هستند و جامعه ما باید وظیفه انسانی و قانونی خود را در قبال این افراد بشناسد.

امام جمعه ساری به سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد و از آن به عنوان افتخار نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: محتوای قانون اساسی ما دینی و قانونی است و چیزی که قانون است باید برای آن احترام قائل شد و بعد دینی آن احترام بیشتری دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار داشت: ۱۶ آذر رویکرد ضدآمریکایی و ضد کودتای ناجوانمردانه ۲۸ مرداد دارد.

امام جمعه ساری با تبریک و تسلیت شهادت «احمد صالحی» اذعان داشت: این شهید افتخار و سعادت را پیدا کرده است و ما به از دست دادن این جوان ریبنده و شایسته متاسف هستیم و از اینکه به فیض شهادت رسید مایه افتخار است و جامعه وظیفه خود را برای مراسم وداع امشب و تشییع فردا انجام خواهد داد.

وی با اشاره به رکود بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی و باغی و نگرانی‌های این قشر خواستار توجه جدی مسئولین به صادرات روان و راحت و افزایش قیمت نارنگی و برنج شد و گفت: باید کاری کنیم که کشاورزان ضرر نکنند و مطالبات مردم مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه حساب اغشاشات با اعتراضات از هم جداست، از استاندار و وزارت جهاد خواست تا مسئله را جدی بگیرند و در بخش صادرات تسهیل صورت بگیرد و وضع بازار روبراه بشود.

نیروی دریایی مظهر رشد و تبلور خودباوری است

محمدی لائینی با گرامیداشت هفته نیروی دریایی اظهار داشت: نیروی دریایی مظهر رشد و فناوری و پیشرفت و تبلور خودباوری هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه دنیاطلبی باعث حرص بیشتر می‌شود، تأکید کرد: کسانی که غنی‌تر هستند محتاج‌تر و حریص‌تر هستند و باید این حرص را در پرتو تقوا مدیریت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز استکبار جهانی حریص‌تر است و از راه غارت کشور‌های دیگر دنیا را به دست آوردند، تصریح کرد: برخی از افراد در دام این ظالمان تاریخ افتادند و دست به جرم و جنایت می‌زنند و استعمار و استکبار از نگاه اخلاقی حرص بنیان است و آمریکا خود را کدخدا و قطب دنیا و ابرقدرت می‌داند و اگر کسی قوی بشود به ضررش است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: آمریکا ما را از حقوق واقعی ما و رشد در زمینه‌های علمی و مستقل بودن که حق ماست محروم می‌کند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که آمریکا در پی مذاکره نست بلکه باج می‌خواهد و هیچ ایرانی با غیریتی باج نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها