سخنرانی «قالیباف» در چهلم شهدای شاهچراغ (ع)

مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ - 03December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) با حضور «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استانی روز پنجشنبه هفدهم آذرماه در در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

در مراسم چهلمین روز شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) علاوه بر رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد استانی، نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و مردم شهیدپرور شیراز حضور خواهند داشت.

در این مراسم سردار محمدباقر قالیباف سخنرانی خواهد کرد و حاج صادق آهنگران نیز در حضور خیل عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر شاهچراغ و مسئولان استانی به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

همزمان با این مراسم دومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر مدافع حرم رسول استوار محمود آبادی  و چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب نیز برگزار می‌شود.

در حمله تروریستی چهارم آبان به زوار و خادمین و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ 13 نفر به شهادت رسیدند و 30 نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها